ایگواین: من را بیرون انداختند تا «رونالدو» را بیاورند

مهاجم آرژانتینی سابق یووه معتقد است باشگاه ایتالیایی او را بیرون انداخته تا رونالدو را به جایش بیاورد و برای بیرون کردنش با او مشورت نکرده است.

ایگواین: من را بیرون انداختند تا «رونالدو» را بیاورند

به گزارش خبرگزاری مهر، گونسالو ایگواین، مهاجم تیم فوتبال میلان ایتالیا معتقد است باشگاه سابقش، یوونتوس، او را بیرون انداخته تا کریستیانو رونالدو را به خدمت بگیرد.

ایگواین در سال 2016 و در ازای 90 میلیون یورو از ناپولی به یووه پیوست و در این تیم توانست 40 گل بزند. اما نتوانست برای موفقیت تیم در لیگ قهرمانان کمکی به آن‌ها بکند و این در حالی است که جدی‌ترین هدف تیم ایتالیایی این بوده که در لیگ قهرمانان موفق شود.

ایگواین اما درباره شرایط جدایی‌اش از یووه این چنین توضیح داده و با گاتزتا گفتگو کرده است: هیچ کس با من بد رفتار نکرد. همه با من برخورد خوبی داشتند. اما از من نخواستند که از تیم بروم و من هم چنین چیزی را نخواستم، بلکه من را بیرون انداختند. خوشحالم که بلافصله عاشق میلان شدم و این تیم توانست من را متقاعد کند که برایشان بازی کنم. قرار بود من را بیرون کنند تا رونالدو را بیاورند و این که از یووه جدا شوم تصمیم من نبود.

مهاجم آرژانتینی در ادامه گفت: من همه تلاشم را برای یووه کردم و با این تیم عناوینی هم کسب کردم. اما وقتی رونالدو آمد باشگاه به دنبال پیشرفت بود و به من گفتند که دیگر نمی‌توانم بمانم. باید راه حلی پیدا می‌کردم و بهترین راه حل میلان بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان