آمار بر علیه آقای مربی؛

آلمانی‎ها می‎خواهند مربی‏‏‌‎شان برکنار شود

طبق نظرسنجی در مطبوعات آلمانی از هر ۱۰ آلمانی ۸ نفر می‌خواهند یوآخیم لوو از سمتش برکنار شوند و بیشترین رای برای جانشینی او را هم یورگن کلوپ آورده است.

آلمانی‎ها می‎خواهند مربی‏‏‌‎شان برکنار شود

به گزارش خبرگزاری مهر، یوآخیم لوو، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان که مدتی بود در خطر اخراج قرار داشت، بعد از شکست تیمش مقابل فرانسه در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به مراتب وضعیت بدتری پیدا کرده است. بعد از ناکامی ژرمن‌ها در جام جهانی روسیه صبر بسیار از هواداران آلمان تمام شده بود و نتایج بد این تیم در اروپا عرصه را روز به روز برای سرمربی این تیم تنگ‌تر کرده است. به نظر او می‌توانست شرایط را تغییر دهد، اما این کار را نکرد و حالا تیم نیاز به خون تازه دارد.

حالا برای او خیلی سخت است که شرایط را تغییر دهد.

آلمان بازیکنان بزرگی در اختیار دارد، اما نتیجه نمی‌گیرد. همچنین بازیکنان جوانی مانند یولیان برانت، لروی زانه و نیکلاس زوله در این تیم حضور دارند و نیاز به کمی زمان دارند تا تجربه کسب کنند. همچنین مشکل دیگر این تیم انتخاب بین مانوئل نویر و مارک آندر تراشتگن است.

اشتباه فدراسیون فوتبال آلمان هم تمدید قرارداد لوو قبل از جام جهانی روسیه بوده است. حالا در نظرسنجی‌ای که در مطبوعات آلمان انجام شده از هر 10 آلمانی 8 نفر می‌خواهند که او از تیم برود. به نظر آن‌ها بعد از 12 سال کار در این تیم حالا نیاز به سرمربی جدید است. همچنین در دیگر نظرسنجی انجام شده بسیاری به یورگن کلوپ، سرمربی تیم فوتبال لیورپول رای دادند. هرچند که او تجربه کار ملی هم ندارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان