فرمانده قرارگاه انصار سپاه عاشورا:

دشمن با شکست در جبهه نظامی قصد انتقام در جبهه اقتصادی دارد

فرمانده قرارگاه انصار سپاه عاشورا گفت: دشمن با شکست در جبهه نظامی قصد انتقام از جمهوری اسلامی در جبهه اقتصادی را دارد.

دشمن با شکست در جبهه نظامی قصد انتقام در جبهه اقتصادی دارد

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سرهنگ پاسدار عباسقلی احمدزاده در یادواره سردار شهید عباسقلیزاده گفت: مردم و مسئولان همت کنند همچنانکه در بعد نظامی و صنایع دفاعی ایران اسلامی در بهترین وضعیت قرار دارد، در بعد اقتصادی و فرهنگی نیز با تکیه بر توانمندی‌های داخلی این امر میسر است و برای تحقق آن، کار جهادی لازم و ضروری است. 

وی افزود: دولت و مجلس و همه ما مدیون شهدا هستیم و اقتدار امروز ما به برکت خون شهدا در طول 8 سال دفاع مقدس و تداوم این امر در سایه ایثارگری های فرزندان ایران اسلامی در جبهه مقاومت است. 

وی یادآور شد: استکبار جهانی با تمام وجود در خدمت گروه‌های تکفیری و داعش بود، اما رزمندگان جبهه مقاومت با ایثارگری های خود توطئه هایشان را در نطفه خفه کردند و امروز با شکست مفتضحانه سوریه را ترک کردند و این به برکت خون شهدای جبهه مقاومت است. 

سرهنگ احمدزاده بر تبیین و تشریح اهداف و آرمان‌های والای شهدا به نسل حاضر و آیندگان تأکید کرد و گفت: شهدا محور وحدت و یکپارچگی در جامعه اسلامی هستند و این شهدا همه وجودشان را برای بقای دین، حفظ آبروی ملت و شوکت ایران اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند و راه آن‌ها باید با قدرت ادامه یابد. 

وی یادآور شد مسئولان خدمتگزاری را از شهدا یاد بگیرند که با ایثار جان خود امنیت و اقتدار پایدار را برای ایران اسلامی به یادگار گذاشتند. 

این گزارش حاکیست: شهید علی عباسقلی زاده در سال 1338 در شهرستان اهر دیده به جهان گشود. در هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌ها حضور پررنگ داشت و در این راه مجروح و به درجه جانبازی نائل شد. بعد از جنگ در سازمان‌دهی و آموزش نیروهای بسیجی بخصوص گردانهای عاشورا ، الزهرا و گردان امام حسین (ع) نقش بسزایی داشت. در سال 88 در حین آموزش نظامی به بسیجیان، با پرتاب خود بر روی نارنجک مانع از آسیب دیگران شد و خود به فیض عظیم شهادت نائل گردید .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان