مشرق گزارش می‌دهد؛

میکروسلبریتی‌ها هم لباس اپوزیسیون پوشیدند/ واکنش صداوسیما چه خواهد بود؟

انتظار می‌رود رسانه ملی برای جلوگیری از ایجاد هر پارادوکسی در افکار عمومی برخورد قاطعانه‌تری با میکرو و ماکرو سلبریتی‌هایی داشته باشد.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - موازی با جریان سلبریتی‌های سیاسی و گاها معارض، جریان میکروسلبریتی‌های دیگری فعال هستند که چندان با اهمیت تلقی نمی‌شوند، اما تلاش می‌کنند ظرفیت‌ فعالیت‌های معارضانه سلبریتی‌ها را تکمیل کنند. اخیرا عکسی از پوریا نوری از دراویش گنابادی محکوم شده در حوادث خیابان پاسداران منتشر شده  که به صورت موقت از زندان آزاد شده  و ستاره اسکندری و امیر حسین صدیق به ملاقات او رفته‌اند. انتشار این عکس در فضای مجازی واکنش‌هایی به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید:

آیا اظهارات ضد امنیتی سلبریتی‌ها جرم انگاری می‌شود؟

اگر آخرین فعالیت‌های شاخص این دو میکروسلبریتی را بررسی کنیم امیرحسین صدیق دستیار همواره ثابت مرضیه برومند در آثارش، به عنوان بازیگر، نقش بسیار کوچکی را در سریال «زندگی از نو» (علی‌محمد قاسمی) در نقش یک محیط‌بان ایفا کرده که این سریال هم اکنون در حال پخش است. امیر حسین صدیق پیش از این نقش مجری برنامه کتاب‌باز را برای یک جریان کاملا ارزشی نوظهور در سازمان صدا و سیما ایفا می‌کرد که در فصل جدید این برنامه سروش صحت جایگزین او شد. از سوی دیگر ستاره اسکندری از میکروسلبریتی‌های فراموش‌ شده تلویزیون محسوب می‌شود که گه‌گداری در فیلم‌های سینمایی نقش‌های کوچکی را ایفا می‌کند.

جریان اصلی سلبریتی‌ها، در حمایت از تروریست‌ها و فعالان مبارز علیه نظام  یک حرکت کاملا سازمان‌دهی شده است و نمونه اخیر آن حمایت از بهاره رهنما، ترانه علیدوستی و تهمینه میلانی از سارو قهرمانی عضو  گروهک تروریستی کومله است.

بیشتر بخوانید:

حمایت سه سینماگر از یک تروریست کومله

حمایت آناهیتا همتی از تروریست‌های مسلح +عکس

در حالیکه پرونده کشتار حادثه تلخ سربازان غیر مسلح نیروی انتظامی در خیابان پاسداران همچنان مفتوح است، امیر حسین صدیق و ستاره اسکندری به ملاقات پوریا نوری رفته‌اند در حالیکه دوران محکومیت این عضو فرقه دراویش گنابادی به پایان نرسیده است.

حمایت میکروسلبریتی‌ها از معارضان و معاندان را از زاویه دیگری هم می‌توان تحلیل کرد. این دو گروه،  بخش اعظمی از جریان وابستگی مالی مستقیم به تولیدات نمایشی سازمان صدا و سیما دارند.  رسانه‌ای که در مورد بازشناسایی جریان معارضان وابسته به فرقه دراویش گنابادی، عملکرد ارزنده‌ای داشته و این فرقه و جنایات‌ پیشگی معارضانه آنها را  از قاب سیما و دریچه رادیو به صورت مفصل و ارزنده‌ای وارد جریان افکار عمومی کرده است.

طبیعتا افکار عمومی با دیدن عکس سه نفره عضو وابسته به فرقه دراویش و حضور دو میکروسلبریتی وابسته به صدا و سیما، پارادوکسی عجیبی برایشان بوجود می‌آید که موضع رسمی صدا و سیما درباره فرقه دراویش گنابادی چیست؟ اگر موضع صدا و سیما همان چیزی است که در بهمن و اسفند 1396 در رسانه ملی ارائه شد، انتظار می‌رود رسانه ملی برای جلوگیری از ایجاد پارادوکس در افکار عمومی، برخوردی قاطع با سلبریتی‌هایی داشته باشد که از چنین افرادی حمایت می‌کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان