ماهان شبکه ایرانیان

استاندار:

مرکز فرهنگی دفاع‌مقدس چهارمحال و بختیاری در دهه فجر امسال افتتاح شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بایستی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان در دهه فجر امسال افتتاح شود.

مرکز فرهنگی دفاع‌مقدس چهارمحال و بختیاری در دهه فجر امسال افتتاح شود

به گزارش ایسنا،اقبال عباسی 28 مهرماه در شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، در خصوص مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، اظهار کرد: مقرر شد شرکت‌های آبفای شهری، برق و گاز نسبت به واگذاری انشعاب به این مرکز فرهنگی اقدام کنند. اگر قانون بیان کرده که اعطای انشعابات آب، برق  و گاز به این مراکز رایگان است و دستگاه‌های خدمات‌رسان استان به منظور ارائه خدمات بهانه‌گیری کنند  آن دستگاه‌ها را تا دادخواست قانونی پیش خواهم برد، بنابراین لازم است هر چه سریع‌تر برای نصب انشعابات اقدام صورت گیرد.

علی شهریارپور معاون برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان از طرح‌های مهم بوده که سال 89 مصوب و عملیات اجرایی آن از سال 90 آغاز شده است.: زیربنای این طرح حدود 4500 متر مربع با اعتبار اولیه 11 میلیارد تومان بوده که از محل اعتبارات ملی هشت میلیارد و 300 میلیون تومان و از محل اعتبارات استانی یک میلیارد و 860 میلیون تومان اختصاص یافت. سال گذشته یک میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار از محل منابع ملی برای این طرح مصوب شد که یک میلیارد و 200 میلیون تومان ابلاغ شد و لازم است از محل منابع متمرکز، اعتباراتی به این طرح اختصاص داده شود، زیرا هزینه اجرای این پروژه هر ساله مشمول افزایش قیمت می‌شود.

وی اظهار کرد: 11 میلیارد تومان دیگر برای بهره‌برداری از این طرح مورد نیاز است زیرا زیربنای این طرح به 6200 متر مربع رسیده است و تامین اعتبار این طرح به دلیل محدود بودن منابع استانی امکانپذیر نیست و امسال برای محوطه‌سازی این طرح 310 میلیون تومان مصوب شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان