ماهان شبکه ایرانیان

رئیس قرارگاه اربعین ستاد کل نیروهای مسلح:

ویزاهای جعلی از مسیر قانونی صادر نشده است

چذابه ـ رئیس قرارگاه اربعین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تاکنون کلیه ویزاهای جعلی از مسیر قانونی صادر نشده و متأسفانه برخی زائران به دیگران اعتماد و برای خود مشکلاتی را ایجاد کردند.

ویزاهای جعلی از مسیر قانونی صادر نشده است

سردار سید مجید میراحمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با هماهنگی بسیار خوبی که بین نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، ارتش، مرزبانی و بسیج در مرز چذابه شاهد هستیم، به لطف خدا تمام امور به خوبی و با اطمینان کامل در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تسهیلات و خدمات خوبی برای زائران فراهم شده افزود: در حال حاضر توقفی برای زائران در طول مسیر نیست و زائران حتی برای کنترل نهایی و تأیید خروج زیر یک دقیقه توقف دارند.

رئیس قرارگاه اربعین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه از نظر زیرساخت ها اقدامات خوبی در مزر چذابه انجام شده تصریح کرد: از نظر امنیتی کلیه اقدامات لازم اطلاعاتی و عملیاتی پیش بینی شده و به شکل 24 ساعته مراقبت می شود از این رو شاهد وضعیت خوب و رضایت بخشی هستیم.

سردار میراحمدی بیان کرد: به عنوان ستاد کل از زحمات نیروی انتظامی، مرزبانی، بسیج، سپاه و ارتش تشکر می کنم و امیدوارم که به وظایف خود به خوبی و با اطمینان صحت عمل کامل به وظایف خود عمل کنند.

وی با اشاره به بررسی ویزاهای جعلی عنوان کرد: بنا بر خبرهای رسیده اعلام شده بود که برخی زائران به صورت قانونی عمل و ویزاهای آنها جعلی است که بعد از بررسی مشخص شد این موضوع صحت ندارد؛ بنابراین تاکنون کلیه ویزاهای جعلی از مسیر قانونی صادر نشده و متأسفانه برخی زائران به دیگران اعتماد و برای خود مشکلاتی را ایجاد کردند.

رئیس قرارگاه اربعین ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: مرزبانی و نیروی انتظامی در صورت مواجه شدن با چنین مواردی بسیار متأثر می شوند چون زائران با تلاش و زحمت بسیار در مرز حاضر ولی دچار مشکلات می شوند.

سردار میراحمدی با تأکید بر لزوم مراقبت زائران برای دریافت ویزای رسمی و قانونی تشریح کرد: در صورتی که در مرزبانی ایران یا عراق مشکل جعلی بودن ویزا شناسایی شود، دردسر زائران کمتر است ولی اگر زائران در عراق با مأموران کنترل مواجه شوند، آنها را دستگیر و دچار مشکلات فراوانی می شوند.

وی یادآور شد: حرکت عظیم اربعین حسینی خصوصا امسال یک معنا و اهمیت بسیار مهمتری دارد چون در مقطعی تلاش شد تا بین شیعه و سنی ایجاد اختلاف کنند.

رئیس قرارگاه اربعین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حماسه عظیم اربعین حسینی نشان داد نه تنها در جهان اسلام بین شیعه و سنی بلکه مسیحیان و ادیان مختلف و حتی دولت های مختلف و بیش از 21 کشور از ملت های مختلف حضور دارند

سردار میراحمدی بیان کرد: برخی ها امسال با شیطنتی قصد ایجاد اختلاف بین شیعیان ایرانی و عراقی را داشتند ولی با هوشیاری ملت هر دو کشور امروز یک وحدت مثال زدنی ایجاد و مواکب ایرانی با عراقی ها مشترک است .

وی اضافه کرد: عراقی ها خیلی تلاش کردند که به سهم خود به دلیل مشکلات اقتصادی ایجاد شده هزینه ها را برای زائران کاهش بدهند.

رئیس قرارگاه اربعین ستاد کل نیروهای مسلح در پایان عنوان کرد: زائران ایرانی با همه مشکلات اقتصادی پیش آمده باز هم در حماسه اربعین حضور پیدا کردند؛ این حماسه بیانگر اراده، تصمیم و عزم ملت های مسلمانان خصوصا شیعیان است که در مسیر مقاومت، ایستادگی و تداوم راه امام حسین (ع) هر روز اراده و همت آنها بیشتر و آمادگی آنها بالاتر می رود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان