آشنایی با رنگ موی زیتونی تیره و فرمول ترکیبی آن

در این مطلب فرمول ترکیبی رنگ موی زیتونی تیره و مدل هایی از رنگ مو زیتونی تیره برای خانم ها و دختران جوان را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این رنگ موی زیبا و تیره مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

آشنایی با رنگ موی زیتونی تیره و فرمول ترکیبی آن

رنگ موی زیتونی از انواع مدل رنگ موهای پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها است و این مدل رنگ مو در سال های اخیر توجه اغلب افراد را به سوی خود جلب کرده است. رنگ مو زیتونی دارای طیف های تیره و روشن است و اگر شما تمایل دارید ظاهر و چهره تان جوان و زیباتر به نظر برسد بهتر است از رنگ موی زیتونی تیره برای رنگ کردن موهای کوتاه و بلند خود استفاده کنید. 

رنگ مو زیتونی تیره، رنگ موی دودی زیتونی، رنگ مو عسلی زیتونی و رنگ مو زیتونی طلایی از انواع مدل های رنگ موی شیک و پرطرفدار زیتونی هستند که بهتر است هر یک از این مدل رنگ موها را با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری خود انتخاب نمایید.

رنگ مو زیتونی تیره

فرمول ترکیبی رنگ موی زیتونی تیره

برای رنگ کردن موها با رنگ موی زیتونی تیره ابتدا موهایتان را به پایه 8 دکلره برسانید سپس رنگ موهای زیر را با یکدیگر ترکیب کنید و موهایتان را رنگ بزنید.

رنگ مو زیتونی با هایلایت

  • رنگ موی شماره 2
  • رنگ موی شماره 6
  • اکسیدان 6 درصد : 20 سی سی
  • آب : 40 سی سی
  • مدت زمان مکث رنگ مو 20 دقیقه

رنگ مو زیتونی تیره

مدل های رنگ مو زیتونی تیره

رنگ مو زیتونی تیره از انواع مدل رنگ موهای طبیعی و زیبا است و این مدل رنگ مو برای خانم ها با رنگ پوست شاداب و روشن انتخابی مناسب و ایده آل است همچنین خانم ها در رده سنی مختلف می توانند از این رنگ مو برای رنگ کردن موهای خود استفاده نمایند.
اگر شما تمایل دارید رنگ موهایتان زیبا و جذاب به نظر برسد بهتر است از هایلایت های روشن روی رنگ موی تیره زیتونی استفاده کنید که این مدل رنگ مو برای خانم هایی که تمایل دارند موهایشان هایلایت داشته باشد جزء بهترین انتخاب ها محسوب می شود.
این رنگ مو همچنین باعث می شود تا رنگ موهای شما طبیعی و زیباتر به نظر برسد بنابراین خانم های مسن می توانند برای جوان تر به نظر رسیدن چهره خود موهایشان را با کمک این رنگ موی زیبا رنگ بزنند.

رنگ مو دخترانه زیتونی
در ادامه توجه شما را به چند مدل رنگ مو زیتونی تیره جلب می کنیم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

رنگ مو زنانه

رنگ مو زیتونی

مدل رنگ مو زیتونی تیره

رنگ موی تیره زیتونی

رنگ مو زیبا و شیک زیتونی

رنگ مو زیتونی با هایلایت

رنگ موی زنانه زیتونی

رنگ موی زنانه زیتونی

رنگ موی دخترانه زیتونی

رنگ مو زیتونی تیره زنانه

رنگ مو زیتونی تیره دخترانه

رنگ موی دخترانه زیتونی

رنگ مو تیره

رنگ مو زنانه زیتونی

رنگ مو زیتونی تیره

رنگ موی دخترانه زیتونی

رنگ مو تیره

رنگ موی زیبا و شیک زیتونی

رنگ مو زیتونی تیره

رنگ مو زیتونی

رنگ مو زیتونی تیره

رنگ مو زیتونی تیره دخترانه

در این بخش از آرایش مو مجله آرگا با فرمول ترکیبی رنگ موی زیتونی تیره و مدل هایی از این رنگ مو آشنا شدید شما می توانید با کمک این رنگ موی ترکیبی تغییرات مثبتی را در رنگ موهای خود ایجاد کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان