بایرن برای عبور کامل از بحران به یونان چشم دوخته

هوملس: مقابل آ.ا.ک نه می‌توانیم و نه باید ببازیم

بایرن مونیخ فردا سه‌شنبه در قالب رقابتهای چمپیونزلیگ در حالی به مصاف آ ا ک آتن می‌رود که بعد از پیروزی پریروز خود مقابل ولفسبورگ می‌تواند با پیروزی بر حریف یونانی، روزهای تلخ گذشته را به فراموشی بسپارد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن که بازی قبل خود در چمپیونزلیگ را در مقابل آژاکس آمستردام 1-1 مساوی کرده بود حالا برای عبور کامل از بحران اخیر خود، به پیروزی در سومین بازی‌اش در مرحله‌ی گروهی چشم دوخته و با تمام قوا برای کسب سه امتیاز به یونان می‌رود. متس هوملس دفاع وسط بایرن و از پیشکسوتان این تیم هم گفت که او و تیمش باید هر طور شده بر آ ا ک غلبه کنند چون نمی‌توانند و نباید ببازند.

متس هوملس که در سال 2014 به همراه تیم ملی آلمان سابقه‌ی قهرمانی در جام جهانی را دارد درباره‌ی بازی مهم پیش روی تیمش بایرن مونیخ گفت:" انتظار دارم در یونان با تماشاچی‌های پرشوری مواجه شویم. یونانی‌ها در زمین هم پرشور و درگیرانه بازی می‌کنند. ما نمی‌توانیم ببازیم و نباید ببازیم. اگر این بازی را ببریم شرایط‌مان در گروه خیلی بهتر از امروز خواهد شد. هدف ما باید همین باشد، پیروزی و فقط پیروزی".

درست مثل بایرن که در آخرین بازی‌اش در بوندس‌لیگا یک پیروزی بدست آورده و ولفسبورگ را 3-1 شکست داده، آ ا اک آتن هم در آخرین بازی خود در سوپرلیگ یونان، تیم ته جدولی آپولون اسمیرنیس را 2-0 شکست داده و با اعتماد به نفس بالا به مصاف بایرن خواهد رفت.

بایرن مونیخ امروز صبح آخرین تمرین خود را در مونیخ برگزار کرده و سپس با هواپیما عازم آتن پایتخت یونان خواهد شد. رابرت لواندوفسکی دیروز درباره‌ی ترافیک شدید بازی‌های تیمش گفته بود:" ما این روزها هر سه روز یکبار بازی داریم ولی این ریتم خوبی است. من فقط امیدوارم از این به بعد همه‌ی بازی‌ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم".

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر