به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مهرداد ویسی مدیرکل نظارت بر سرویسهای فناوری اطلاعات این سازمان گفت: سومین دوره نظرسنجی الکترونیکی از مشترکین اپراتورهای FCP، FWA، TCI و SAP، در شش ماهه اول سال جاری در پنج شاخص کیفیت سرویس، سرعت، تعرفه، پشتیبانی و وفاداری مشترکان انجام شده است.
وی راهاندازی سامانه و ارزیابی الکترونیکی کاربران از اپراتورها را در ایجاد فضای رقابتی شفاف و سالم، توسعه خدمات، ارتقاء سطح کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشترکین موثر دانست.
این مقام مسئول در رگولاتوری افزود: تمامی کاربران سرویسهای فناوری اطلاعات میتوانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://itmon.cra.ir/satisfaction و یا لینک بارگذاری شده در پورتال رگولاتوری به آدرس www.cra.ir جزئیات نظرسنجی انجام شده و اپراتورهای برتر را مشاهده کنند.