علیرضا افضل:

برایم سخت بود در تبریز بمانم/ با قائم مقام گیتی پسند صحبت داشتم

سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال مس سونگون گفت: به خاطر مشکلات خانوادگی برایم سخت بود که در تبریز بمانم.

برایم سخت بود در تبریز بمانم/ با قائم مقام گیتی پسند صحبت داشتم

علیرضا افضل در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اینکه گفته می شود یکی از گزینه های اصلی تیم فوتسال گیتی پسند برای سرمربیگری است گفت: گیتی پسند چند مربی مدنظر دارد و برنامه هایی از آنها گرفته است. به هر حال تا زمانی که نام سرمربی رسما اعلام نشود نمی توان گفت با این باشگاه مذاکره کرده ایم یا خیر!

وی یادآور شد: بنده با قائم مقام باشگاه گیتی پسند دوست هستم و مدام با ایشان صحبت می کنم. سالهای قبل هم صحبت می کردم.

سرمربی فصل گذشته مس سونگون درباره اینکه به باشگاه گیتی پسند اعلام کرده تا زمان قطعی شدن حضورش در این تیم برنامه ای ارائه نمی دهد، گفت: این رویه من است. سالهای قبل هم که می خواستم با مس قرارداد ببندم، می گفتم بعد از امضای قرارداد برنامه جذب بازیکن و اردوها را اعلام می کنم. اعتقاد دارم باشگاه اگر یک مربی را بخواهد، قطعا با او قرارداد می بندد و سپس دنبال هدفهایش می رود. امیدوارم باشگاه گیتی پسند هم هرنفری را که مدنظر دارد جذب کند.

افضل در پایان درباره حضور دو ساله اش در تیم مس سونگون هم تاکید کرد: من دو سال خوب را در مس داشتم. صرفنظر از نتیجه، فصل گذشته شرایط با حضور مدیرعامل جدید بهتر هم شد و خیلی راضی بودم. با این حال به خاطر مشکلات خانوادگی، برایم سخت بود که بخواهم در تبریز بمانم و برای همین تصمیم گرفتم سال آینده آنجا کار نکنم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر