انتقاد از جایگاه مدیریتی زنان در کشور

یک فعال بازرگارنی گفت: هم‌اکنون شرایط به گونه‌ای شده است که وقتی یک سهمیه ۳۰درصدی در شورای شهر تهران عاید بانوان می‌شود، کلی احساس خوشبختی می‌کنیم.

انتقاد از جایگاه مدیریتی زنان در کشور

به گزارش اقتصادآنلاین، سیده فاطمه مقیمی، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و گرجستان در بیست و نهمین جلسه کمیسیون توسعه بازرگانی بنیاد امید ایرانیان اظهار کرد: همیشه تاریخ را قدرتمندان می‌نویسند و تاریخ به دست مردان نوشته شده است. اینکه زنان اعتماد به نفس ندارند، از نظر من قابل قبول نیست. اکثرا در کشور ما از مردان حمایت می‌شود تا زنان. وقتی قانون به طور گسترده حامی زن نیست، او نمی‌تواند آن طور که باید و شاید در جامعه حضور داشته باشد.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تهران افزود: همیشه ما می گوییم خدا رو شکر ، چون با حداقل‌ها چه در قوانین و چه در سهمیه‌ها راضی می‌شویم. قانونی در مورد بازنشستگان و سطح سنی مدیریتی کشور تصویب کردند که به نظر من بزرگ ترین ظلم نه تنها به جامعه بلکه به زنان شد. مدتهاست که زنان را لایق پست مدیریتی کلان در کشور ندیده‌اند و امروز که کمی این فرصت برای زنان پیش آمده بود، این قانون را تصویب کردند و زنان را هم شامل آن کردند. معتقد به شایسته سالاری هستم، اجازه دهید زنان شایسته، دیده شوند و در جایگاه‌های مدیریتی کشور قرار گیرند. نگاه حزبی به بانوان در عرصه انتخابات و جایگاه‌های مدیریتی مطلوب نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان