گلکسی A۶s معرفی شد؛ اولین گوشی سامسونگ که توسط شرکت دیگری ساخته می‌شود

سامسونگ روز گذشته دو تلفن هوشمند جدید خود را در چین معرفی کرد: سامسونگ گلکسی A۶s و گلکسی A۹s. گوشی سامسونگ گلکسی A۹s نسخه‌ی تغییر نام یافته‌ی گلکسی A۹ در بازار چین محسوب می‌شود. بنابراین باید انتظار یک گوشی میان رده با چهار دوربین پشتی را داشته باشیم.

گلکسی A6s معرفی شد؛ اولین گوشی سامسونگ که توسط شرکت دیگری ساخته می‌شود

سامسونگ روز گذشته دو تلفن هوشمند جدید خود را در چین معرفی کرد: سامسونگ گلکسی A6s و گلکسی A9s. گوشی سامسونگ گلکسی A9s نسخه‌ی تغییر نام یافته‌ی گلکسی A9 در بازار چین محسوب می‌شود. بنابراین باید انتظار یک گوشی میان رده با چهار دوربین پشتی را داشته باشیم.

اما نکته‌ی جالب در رابطه با گلکسی A6s است که به اولین تلفن سامسونگ بدل شده که توسط این شرکت به تولید نمی‌رسد. بنا بر گزارشات  سامسونگ با شرکت «وینگ تک» -همان شرکتی به تولید تلفن‌های شیائومی می‌پردازد- مذاکراتی داشته تا آن‌ها تلفن بعدی غول کره‌ای را به تولید برسانند.

تلفن هوشمند گلکسی A6s از دو دوربین 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی بهره‌ می‌برد و یک دوربین سلفی 12 پیکسلی هم خواهد داشت. نمایشگر سوپر امولد 6 اینچی 1080p برای این گوشی در نظر گرفته شده. چیپست به کار رفته در این تلفن همراه اسنپدراگون 660 خواهد بود و رم این گوشی 6 گیگابایت است. همچنین دو مدل با حافظه‌های داخلی 64 گیگابایت و 128 گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد.

به نظر می‌رسد غول کره‌ای استراتژی جدیدی برای رقابت با تلفن‌های هوشمند چینی اتخاذ کرده باشد و بخواهد برای رقابت در بازار هند و چین از روش‌های جدیدی استفاده کند. بر اساس گزارشات رسمی  سامسونگ کمتر از 1 درصد از بازار چین را در دست دارد و مجبور شده یکی از کارخانه‌های تولیدی خود در کشور چین را تعطیل نماید.

این در حالیست که حالا این شرکت کره‌ای با تولید کنندگان چینی برای ساخت تلفن هوشمند آینده‌ی خود به توافق رسیده تا هزینه‌های ساخت گوشی را پایین تر بیاورد. همچنین مدیرعامل شرکت سامسونگ «دی جی کو» اخیرا به شبکه‌ی CNBC گفته بود که سامسونگ قصد دارد استراتژی خود را تغییر دهد و ابتدا با تلفن‌های هوشمند میان رده کار خود را آغاز و سپس به تولید پرچمدار بپردازد.

تلفن هوشمند Galaxy A9s آخرین نمونه از این استراتژیست که به نظر می‌رسد اگر گلکسی A6s در کشور چین با توفیق مطلوبی مواجه شود، بتوانیم شاهد گوشی‌های بیشتری از سامسونگ باشیم که توسط تولید کنندگان چینی ساخته شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر