سرمربی موقت تیم فوتبال تراکتورسازی:

بازی بسیار سختی برابر سپیدرود داریم/ به دنبال کسب سهمیه آسیا هستم

تبریز- سرمربی موقت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: شاید خیلی ها فکر کنند که بازی آسانی فردا داریم ولی برعکس من فکر می کنم بازی با سپیدرود بسیار سخت خواهد بود.

بازی بسیار سختی برابر سپیدرود داریم/ به دنبال کسب سهمیه آسیا هستم

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقوی عصر امروز پنج شنبه در نشست خبری قبل از بازی تراکتورسازی با سپید رود رشت گفت: به دنبال کسب هر سه امتیاز هستیم و می دانیم که بازی بسیار سختی در خانه خواهیم داشت.

وی سپس با تاکید بر اینکه ما همیشه برای پیروزی به زمین می ‌رویم، ادامه داد: برای ما مهم نیست مقابل چه تیمی بازی می ‌کنیم و فقط باید هوشیار باشیم.

تقوی با تاکید بر اینکه تلاش می ‌کنیم نقاط ضعف خود را برطرف کنیم، افزود: سعی می‌ کنم از نقطه قوت خودمان بازی کنیم و در بازی اسیر تاکتیک تیم حریف نشویم.

سرمربی موقت تراکتورسازی سپس در خصوص موقعیت تیم حریف در انتهای جدول گفت: قعرنشینی سپیدرود به خاطر بدشانسی است و آنها مربی و بازیکنان خوبی دارند و قابل احترام هستند.

وی در خصوص دروازه بان تیمش و عوض شدن مربی دروازه بانان تراکتور گفت: فروزان پاشنه آشیل تراکتور نیست. فروزان نمی‌تواند همه توپ ها را مهار کند و دروازه‌ بان هم گل می‌خورد. فروزان کار خودش را خوب انجام می‌ دهد.

تقوی گفت: البته ما دو دروازه‌بان جوان داریم که رقیب فروزان هستند. وی باید مراقب باشد چرا که مهدی محمدی و حیدری، دروازه‌بانان خوبی هستند که می‌توانند جایگزین فروزان شوند. معتقدم محمدی یکی از دروازه‌بان‌ های آینده‌ دار کشور خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مهاجمان تراکتور می‌ توانند هر دفاعی را باز کنند، گفت: هدفم این است که حداقل در نیم فصل بین پنج تیم برتر لیگ باشیم، اگر در نیم فصل بین سه تیم باشیم می ‌توانیم برای قهرمانی تلاش کنیم.

سرمربی موقت تراکتورسازی با اشاره به ضرورت تقویت تیمش نیز گفت: در نیم‌فصل باید تیم را تقویت کنیم و من تصمیم گیرنده نیستم اما استراتژی باشگاه این است که تراکتور در سه سال آینده در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی با بیان اینکه همه از تراکتورسازی انتظار قهرمانی دارند، ابراز داشت: انتظار من از تراکتورسازی بلند پروازانه است و حداقل به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستم.

تقوی افزود: برای رسیدن به این هدف باید از هر دو بازی چهار امتیاز کسب کنیم. از نظر فنی در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم.

گفتنی است دیدار دو تیم تراکتورسازی و سپیدرود رشت فردا جمعه از ساعت 16 در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان