تقوی: داور در سطح بازی نبود/ سپیدرود به دنبال دفاع بود

سمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می گوید داور دیدار تیمش برابر سپیدرود در سطح لیگ برتر نبود.

تقوی: داور در سطح بازی نبود/ سپیدرود به دنبال دفاع بود

به گزارش ایسنا، محمد تقوی پس از پیروزی تیمش برابر سپیدرود اظهار کرد: شرایط جوی اجازه نداد امروز بتوانیم بازی خوبی ارائه بدهیم. ما نتوانستیم از دفاع کناری و مرکزی حریف عبور کنیم و به همین خاطر به بازی بلند روی آوردیم.

وی افزود: امروز سعی داشتیم بازی خوبی انجام بدهیم اما مصدومیت اشکان دژاگه برنامه تیم ما را برهم زد. البته من به دنبال بهانه نیستم اما با مصدویت دژاگه ریتم بازی ما تغییر کرد. سپیدرود فقط دفاع می‌کرد. البته من برای علی کریمی احترام زیادی قائل هستم زیرا او بازیکن محبوب من بوده است. ما امروز در 30 دقیقه پایانی بازی مجبور شدیم تغییر تاکتیک بدهیم و به بازی بلند روی بیاوریم که شرایط جوی کار را برای ما سخت کرده بود.  البته از گلی که لی هری اروین زد بسیار خوشحالم چراکه با این گل، این بازیکن از زیر فشار خارج می‌شود. 

او تصریح کرد: ما تا عصر دیروز نمی‌دانستیم قرار است با چه شیوه‌ای برابر سپیدرود بازی کنیم زیرا پزشکان تیم ما وضعیت علیرضا نقی‌زاده را مشخص نکرده بودند. من همیشه فلسفه خاصی در فوتبال دارم اما امروز به خاطر شرایطی که به وجود آمد، مجبور شدیم فلسفه خودمان را تغییر بدهیم و خوشحالم با این وجود نتیجه گرفتیم.

تقوی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش نیاز به جذب دروازه بان دارد یا خیر گفت: فروزان عملکرد خوبی دارد و از او رضایت داریم.

وی درباره وضعیت داوری بازی هم گفت: من هیچوقت به داوری اعتراض نمی‌کنم اما داور بازی امروز در سطح بازی نبود زیرا در جاگیری ها مشکل داشت. در صحنه گلی که سپیدرود به ثمر رساند هم دیدید که توپ پس از برخورد به داور در ادامه وارد دروازه ما شد. این داور در سطح قضاوت در لیگ برتر نیست.

وی در پایان اضافه کرد: همیشه هوادارن زیادی به ورزشگاه می‌آیند و ما را تشویق می‌کنند اما وقتی ما گلی می‌خوریم و به خاطر این هواداران نارحت می‌شوم. امروز هم به خاطر گلی که خوردیم از هوادرانمان عذرخواهی می‌کنم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر