ماهان شبکه ایرانیان

راهنمای خرید در بانه ( قسمت دوم )

در ادامه مطالب راهنمای خرید در بانه ( قسمت دوم ) را به شما ارائه می دهیم . در قسمت اول در مورد زمان رفتن به بانه , خرید تلفنی ,گارنتی در بانه ,تفاوت قیمت در بانه ,حمل کالا از بانه و اقامت در بانه را بررسی کردیم اینک به ادامه این مطالب می پردازیم

در ادامه مطالب راهنمای خرید در بانه ( قسمت دوم ) را به شما ارائه می دهیم . در قسمت اول در مورد زمان رفتن به بانه , خرید تلفنی ,گارنتی در بانه ,تفاوت قیمت در بانه ,حمل کالا از بانه و اقامت در بانه را بررسی کردیم اینک به ادامه این مطالب می پردازیم .
پارکینگ در بانه
تعداد اتومبی های سواری بانه به نسبت تراکم آن زیاد است و به همین دلیل در بعضی از ساعات روز ترافیکی در خیابانهای اصلی آن ایجاد می شود . در روزهایی که تعداد مسافران هم زیاد است این مشکل دو چندان می شود زیرا بافت قدیمی شهر که در مرکز شهر قرار دارد گنجایش این همه اتومبیل را ندارد . تعدادی پارکینگ عمومی در نزدیکی بازار بانه ساخته شده است اما به دلیل حجم بالای مسافر این تعداد جوابگو نبوده و در ساعات اولیه ی روز ظرفیت آنها تکمیل خواهد شد .
البته می توان در خیابانهای اطراف بازار اتومبیل را پارک کرد . کلیه ی خیابانهای محدوده ی بازار بانه مشمول طرح کارت پارک هستند .

نحوه خرید

مغازه داران بانه عموما از ساعت 8:30-9 مغازه های خود را باز می کنند و چون بیشتر بازار بانه به صورت پاساژ و مجتمع است در غروب تا ساعت 8:30و حداکثر تا ساعت 9 باز هستند ( در فصل پاییز و زمستان بسیار زودتر تعطیل می شوند ). بنابراین مسافران محترمی که قصد مسافرت یک روزه را دارند باید به این نکته توجه کنند و طوری برنامه ریزی کنند که بتوانند به موقع و با آرامش خرید خود را انجام دهند .
متاسفانه مجتمع ها و پاساژهای بانه براساس نوع کالایا خدمات طبقه بندی نشده اند و به دلیل کثرت کالاهای موجود وارداتی عملا طبقه بندی براساس نوع کالا غیر ممکن است اما بعضی از پاساژها و مجتمع ها بیشتر در یک زمینه کار می کنند و در صورتی که فرد کالای خاصی را مورد نظر داشته باشد می تواند در کمترین زمان ممکن آن را پیدا کند .
در شهر تجاری و توریستی بانه روزهای تعطیل هم فروشگاهها باز هستند و ساعت کار آنها معمولا با طلوع و غروب آفتاب شروع و خاتمه می یابد .

بانک های بانه

تعداد بانک ها و خود پردازها در بانه محدود است و مسلما نمی توانند جوابگوی همه باشند . بیشتر فروشگاهها دستگاه کارتخوان دارند اما در صورتی که فروشگاهی کالای مورد نظر شما را داشت اما کارتخوان نداشت در صف طولانی دستگاه خودپرداز مدتی را معطل می شوید . بنابراین بهترین کار این است که مقداری پول را برای روز اول خرید همراه داشته باشید . در صورتی که نمی خواهید پول نقد را در مسیر مسافرت حمل کنید می توانید قبل از ورود به بانه از شهرهای همسایه ی بانه که در مسیرتان قرار دارند برای خرید روز اول , پول برداشت کنید . برای روزهای بعد خودپردازها شبها خلوت ترند و می توان پول مورد نیاز را برداشت کرد .

راهنمای خرید در بانه ( قسمت دوم )

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان