آغاز بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

جلسه روز شنبه مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت محمد اسلامی، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی که رییس‌جمهور یکشنبه گذشته با ارسال نامه‌ای به هیات رییسه مجلس او را معرفی کرده بود در حال برگزاری است.

آغاز بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

به گزارش خبرنگار پارلمانی اقتصادآنلاین، نمایندگان مجلس برای بررسی صلاحیت محمد اسلامی، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی که رییس‌جمهور یکشنبه گذشته با ارسال نامه‌ای به هیات رییسه مجلس او را معرفی کرده بود، تشکل جلسه دادند. رئیس جمهور بیست و نهم مهرماه در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، مهندس"محمد اسلامی" را به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به مجلس معرفی کرد.

محمدعلی پورمختار و حسن سلیمانی به عنوان موافق و سهراب گیلانی و محمد فیضی به عنوان مخالف اسلامی وزیر پیشنهادی راه صحبت خواهند کرد.

طبق آیین نامه داخلی مجلس، برای بررسی صلاحیت هر وزیر پیشنهادی، مجلس یک ساعت و 30دقیقه فرصت دارد و دو نماینده موافق و دو نماینده مخالف هر کدام به مدت 15 دقیقه و در مجموع یک ساعت وقت سخنرانی دارند. پس از سخنان نمایندگان موافق و مخالف، وزیر پیشنهادی به مدت 30 دقیقه به تشریح برنامه های خود می پردازد و نکات مطرح شده از سوی نمایندگان پاسخ می دهد. مجلس با اتمام بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی وارد بررسی صلاحیت آخرین وزیر پیشنهاد دیگر می شود.

این خبر در حال تکمیل است...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان