ماهان شبکه ایرانیان

در تختی فقط باید شوت بزنید (عکس)

پرسپولیس در بازی با سایپا کمی خسته از دیدار با السد بود و البته مراقب هم بود توانش را برای بازی با کاشیما در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا حفظ کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم برانکو در این بازی سخت و نفس گیر ارایه گر فوتبال بدی نبود و یک گل زیبا و تماشایی زد که می توانست آن را تا پایان بازی حفظ کند. اما در دقایق  پایانی به طور ناخودآگاه عقب کشید و این آنقدر ادامه داشت که در نهایت گل خورد و به یک امتیاز بسنده کرد.


گل زیبای کمال کامیابی نیا در این دیدار ناشی از کیفیت بد زمین بازی بود. در چنین بازی هایی تیم ها مجبورند برای رسیدن به گل شوت از راه دور را در دستور کار خود قرار دهند. چون کیفیت بد زمین اجازه گردش توپ روی زمین را نمی دهد و در نهایت هم این اتفاق رخ داد و پرسپولیس روی شوت زیبا و تماشایی کمال کامیابی نیا به گل رسید. جالب اینکه سایپا هم روی هوا به گل رسید  و در نهایت این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.


شوت کمال آنقدر سهمگین بود که از دست دروازه بان سایپا کاری بر نمی آید. هر چند او برای مهار توپ همه تلاش خود را بکار گرفت. البته امیدواریم در روزهایی که زمین بازی خوب است شوت زده شود چون شوت از راه دور منجر به گل های زیبا و خاطره انگیزه می شود. همانند گلی که کمال کامیابی نیا در بازی با سایپا زد.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان