تکرار روزهای پرحاشیه و صبر آذری

ذوب آهن در ده هفته ابتدایی لیگ برتر نتایج خوبی را نگرفته است و پر واضح است که مدیران این تیم از نتایج ذوب آهن راضی نیستند.

به گزارش "ورزش سه"، سبزپوشان اصفهانی که اکنون برای چهارمین فصل متوالی باید به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند و به عنوان یکی از موفقترین تیمهای نیم دهه اخیر لیگ لقب گرفته اند در فصل جاری نیز سریال هر فصل خود را تکرار کردند و شروعی نه چندان با قدرت در لیگ برتر را به نظاره نشستند، چیزی که در همه فصول اخیر، چه در زمان یحیی و چه در زمان قلعه نویی آن را تجربه کرده بودند.


با وجود این موضوع، این سعید آذری بود که در برهه های مختلف و با وجود فشارهای مختلفی که برای برکناری سرمربی در فصول اخیر به وی وارد شد، در حمایت از سرمربی خود در آمد و نتیجه این ایستادگی خود را با کسب موفقیت در همه فصول اخیر دید.


ظاهرا این روزها که فشارها در اصفهان برای برکناری امید نمازی به اوج خود رسیده است و به قول مدیرعامل باشگاه ذوب آهن، عده ای با خرید چند سیم کارت و ارسال پیامک به موثرین در اصفهان، درصدد ایجاد حاشیه برای ذوب آهن هستند نوع رفتار باشگاه برای عبور از حواشی بسیار مهم است. به هر حال برخی بر این باور هستند که شاید امید نمازی نتواند تیمش را برای رسیدن به اهداف ذوب آهن به خوبی به پیش ببرد، اما مدیرعامل باشگاه راهی را انتخاب کرده است که در چهار فصل اخیر آن را به انجام رسانده و نتیجه اش را دیده است.


به نظر می رسد اگر ذوب آهن بتواند کم کم برد را جایگزین تساویهای متوالی اخیرش کند، بتوانیم شاهد این نکته باشیم که یک بار دیگر تدبیر و صبر آذری به کمک ذوب آهن می آید و این تیم را از نیمه جدول به جمع کورس نشینان سوق دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان