ماهان شبکه ایرانیان

وقتی مشتری تسلا خودرویش را زخمی تحویل می گیرد!

باتوجه به عنوان مقاله، تا پیش از این فکر می‌کردیم که تنها در ایران چنین اتفاقی می‌افتد که می‌توان ماشین صفر را بدون سپر جلو دریافت کرد و یا اینکه پس از خرید اتومبیل بفهمید که دنده عقب ندارد!

باتوجه به عنوان مقاله، تا پیش از این فکر می‌کردیم که تنها در ایران چنین اتفاقی می‌افتد که می‌توان ماشین صفر را بدون سپر جلو دریافت کرد و یا اینکه پس از خرید اتومبیل بفهمید که دنده عقب ندارد!. بدتر از این موارد، فکر می‌کردیم تنها در ایران می‌توان بعد از تحویل خودروی صفر، چند روز بعد و یا حتی بلافاصله پس از تحویل خودرو به تعمیرگاه رفت تا یکسری نواقص جزیی و کلی ماشین را برطرف کند. اما حالا با ماشینی که اخیرا کمپانی خودروسازی تسلا به مشتری خود تحویل داده و مهم‌تر از همه، مانور گسترده‌ای که رسانه‌های بین المللی بر روی این موضوع داده‌اند، می توان فهمید که خودروسازان داخلی تنها نیستند و حتی شرکت بزرگی همچون تسلا هم می‌تواند یک خودروی زخمی به مشتریان خود تحویل دهد.
در این رابطه گفته می‌شود که یکی از مشتریان شرکت خودروسازی تسلا موتورز در شهر تورنتو کانادا، چند روز پیش اقدام به خرید یک دستگاه خودروی تسلا مدل S در نسخه P90D می‌کند، اما چند روز پس از خرید اتومبیل متوجه یک شکستگی بزرگ در ستون A سمت شاگرد می‌شود. این که چند روز پس از تحویل اتومبیل چنین شکستگی در ستون A پدیدار می‌شود، ممکن است تقصیر را به گردن مالک اتومبیل بیاندازد، اما شواهد نشان می‌دهد که داخل این شکستگی رنگ اتومبیل دیده می‌شود، پس می‌توان نتیجه گرفت که این مشکل از جانب کارخانه بوده و چند روزی که مشتری متوجه آن نشده است، می‌تواند به خاطر رنگ آمیزی غلیظ آن باشد که حالا شاید بر اثر ارتعاش از بدنه اتومبیل جدا شده‌اند.
صاحب این خودرو هم می‌گوید که مشکل را با شرکت سازنده در میان گذاشته است و آنان یک ارزیابی کلی پیرامون آن داشته‌اند تا یک راه حل مناسب برای ترمیم آن پیدا کنند، اما انجمن تسلا سواران خواهان تعویض این خودرو با یک دستگاه تسلا مدل S کاملا جدید هستند تا این مشکل برای همیشه رفع شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان