رئیس سازمان زندان‌های کشور:

ارائه خدمات حرفه‌آموزی در ۱۳۰ رشته به زندانیان اتباع خارجی

جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها گفت: ۲۲ نفر از زندانیان تبعه افغانستان از طریق کمک‌های مردمی در ماه رمضان از زندان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‌های کشور در حاشیه دیدار با وزیر دادگستری افغانستان در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات ارائه شده به زندانیان اتباع افغانستان گفت: در سال گذشته 148 نفر به دلیل بیماری به بیمارستان‌های سطح شهر اعزام شدند و 45 نفر بستری و تحت درمان قرار گرفتند.


وی ادامه داد: خدمات حرفه آموزی در 130 رشته به زندانیان ارائه می‌شود که اتباع خارجی هم از آن بهره‌مند هستند و در سال گذشته 10700 ساعت برنامه آموزشی به زندانیان اتباع خارجی ارائه شده است.


رئیس سازمان زندان‌های کشور خاطرنشان کرد: در سال گذشته 3313 نفر از زندانیان اتباع خارجی در کلاس‌های قرآنی شرکت کردند که از این تعداد 2108 نفر موفق به اخذ گواهینامه شدند.


جهانگیر اضافه کرد: در حال حاضر 89 نفر در کلاس‌های سواد آموزی و 238 نفر در مقطع راهنمایی و دبیرستان مشغول به تحصیل هستند.

رئیس سازمان زندان‌های کشور در پایان خاطرنشان کرد: 22 نفر از زندانیان تبعه افغانستان از طریق کمک‌های مردمی در ماه رمضان از زندان آزاد شدند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر