ماهان شبکه ایرانیان

آشنایی با جنگ تحمیلی در نمایشگاه فرهنگی رزمی دفاع مقدس

دبیر کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد کنگره ملی شهدای استان قزوین از برگزاری نمایشگاه فرهنگی رزمی دفاع مقدس از نیمه‌ آبان‌ماه تا اواخر این ماه خبر داد.

آشنایی با جنگ تحمیلی در نمایشگاه فرهنگی رزمی دفاع مقدس

سرهنگ علی کوچک‌خانی با اشاره به برگزاری نمایشگاه فرهنگی رزمی دفاع مقدس به ایسنا گفت: در راستای برگزاری کنگره ملی 3000 شهید استان قزوین، نمایشگاه فرهنگی رزمی دفاع مقدس، جنب نمایشگاه دائمی استان قزوین واقع در خیابان نوروزیان، انتهای بلوار امام خمینی، جنب صدا و سیما برپا خواهد شد. این نمایشگاه دارای بخش‌های دفاع مقدس، شهدا، ایثارگران، راهیان نور، فرهنگی، انتظار و شهادت، کتاب، نشریات، هنر، کودک، نوجوان، جوان، ایثار و شهادت در اسلام، و سایر بخش‌های مرتبط با دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد کنگره ملی شهدای استان قزوین یادآور شد: زمان برگزاری این نمایشگاه 12 آبان تا پایان آبان سال جاری و ساعات بازدید از ساعت 9 تا 16 است. آشنایی اقشار مختلف مردم با فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت، آشنایی مردم با مبانی انقلاب اسلامی به ویژه در سخن و سیره رهبر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از جمله اهدف ما برای برگزاری نمایشگاه فرهنگی رزمی دفاع مقدس در استان قزوین است.

کوچک‌خانی خاطرنشان کرد: همچنین تشریح سیره عملی شهدا در زندگی به صورت الگو به ویژه برای جوانان، بررسی وضعیت جبهه دیروز و جبهه امروز در زمینه جنگ نرم، حمایت از سیستم توزیع محصولات فرهنگی و کتاب دفاع مقدس و آشنایی مردم با این محصولات از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان