ماهان شبکه ایرانیان

فروش وکالتی ممنوع؛ هشدار ایران خودرو به مشتریان

بنا به گفته معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو، خرید و فروش حواله خودروهایی که در قرارداد آنها امکان صلح وجود ندارد غیر قانونی است

بنا به گفته معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو، خرید و فروش حواله خودروهایی که در قرارداد آنها امکان صلح وجود ندارد غیر قانونی است.
مصطفی خان کرمی در مصاحبه با خبرگزاری ها در این باره توضیح داد که غیرقانونی بودن خرید و فروش حواله خودروهایی که در قرار داد آن ها امکان صلح وجود ندارد بارها توسط ایران خودرو عنوان شده و اگر برخی افراد بدون توجه به این هشدارها همچنان اقدام به خرید و فروش خودروهای مذکور از طریق دفاتر ثبت اسناد رسمی و ارایه وکالت نامه می کنند بدانند که در آینده قطعا دچار مشکل خواهند شد.
وی عنوان کرد که از نظر ایران خودرو تنها افرادی به عنوان مشتری شناخته می شوند که در طرح های فروش این شرکت ثبت نام کرده و متن قرارداد به نام آنها ثبت شده باشد و در صورتی که احتیاج به پیگیری و حضور مشتری باشد این افراد ثبت نام کننده هستند که به ایران خودرو فراخوانده می شوند نه کسانی که وکالتنامه در اختیار دارند.
خان کرمی در پایان توضیح داد که هدف ایران خودرو تنها جلوگیری از حضور دلالان و افزایش واسطه گری است و امیدواریم بتوانیم که با به کار بستن این اقدامات، بخشی از نیاز مشتریان حقیقی و مصرف کنندگان نهایی را تامین کنیم.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان