ماهان شبکه ایرانیان

بقایی پس از ثبت‌نام: باید تمام لوکوموتیوهای پیشرفت اقتصاد را فعال کرد

معاون محمود‌ احمدی‌نژاد به اندازه خود او در پاسخ به خبرنگاران، زبر دست نبود و به سوالاتشان پاسخ‎های کوتاهی داد.

به گزارش خبرآنلاین، حمیدرضا بقایی بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه من خود را برای پذیرش مسولیتی بزرگ آماده کرده ام، گفت: ایران سرزمین مردان بزرگی است با تاریخی کهن بیش از 7 هزار سال با مردمانی بزرگ و غیور. من افتخار می کنم که ایرانی هستم. ملت ایران شایسته هستند بهترین زندگی را داشته باشند و در صلح و صفا زندگی کرده اند چون این ملت هیچ گاه جنگ طلب نبوده و نیستند.

بقایی ادامه داد: من بر این باورم که ما می توانیم ایران را بسازیم و امروزه کشور به امید خدا حل مشکلات اقتصادی  و اجتماعی در دستور کار من خواهد بود تا تمام لوکوموتیوهای اقتصادی فعال شوند.

معاون احمدی‌نژاد ادامه داد: ملت ایران شایسته بهترین زندگی هستند و همواره در صلح و آرامش با دیگر کشورها زندگی کردند. ملت ایران جنگ طلب نیستند. رفتار ملت ایران همواره با همه ملت‌ها روشن بوده است و بر این باورم که می‌توانیم ایران را بسازیم. می‌توانیم کشور را در جایگاه قله‌های بلند برسانیم. ملت ایران با صلح و دوستی بر این مشکلات فایق می‌آید.

او ادامه داد: به امید خدا حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی در دستور کار است. باید تمام موانع برداشته شود و تمام لوکوموتیوهای پیشرفت اقتصاد را فعال کرد.

2727

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان