ماهان شبکه ایرانیان

هشدار شدید استیون جرارد به بازیکنان رنجرز

استیون جرارد سرمربی رنجرز در یک کنفرانس مطبوعاتی صحبت‌های جردن راسیتر بازیکن تیمش را قطع کرد و به بازیکنان رنجرز هشدار داد که هیچکس در تیم او مصونیت ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 1-0 رنجرز مقابل آبردین در مرحله‌ی نیمه‌نهایی جام حذفی اسکاتلند موسوم به بتفرد کاپ، در کنفرانس خبری به صورت علنی به بازیکنان تیمش هشدار داد و گفت اگر بازیکنان فعلی رنجرز به این شکل بازی کنند و روند ناکامی تیم ادامه داشته باشد او بازیکنان جوانی به تیم اضافه خواهد کرد تا خون تازه‌ای به کالبد رنجرز اضافه شود.

در این کنفرانس خبری خبرنگاری از راسیتر پرسید:" جردن، تو به عنوان بازیکن حتماً شنیدی که سرمربی‌ات گفت اگر بازیکنان ما بهتر کار نکنند و در یک سوم دفاعی حریفان بازی باکیفیتی به نمایش نگذارند وظیفه‌ی من پیدا کردن بازیکنانی است که بتوانند این کار را بکنند، به نظر تو این صحبتها چه تاثیری روی تیم می‌گذارد و آیا به نظرت انگیزه‌ی تیم را بیشتر خواهد کرد یا کمتر؟".

راسیتر در پاسخ گفت:" من معتقدم که در هر باشگاه بزرگ ...". اینجا بود که ناگهان جرارد که کنار راسیتر نشسته بود مداخله کرد و گفت:" من این سوال را جواب می‌دهم. حرفهای من یک هشدار است. این سوال را باید از من بپرسید نه از جردن. او دو سال مصدوم بوده".

جرارد در ادامه گفت:" در یک باشگاه بزرگ، سرمربی انتظار ندارد بازیکنان بزرگش تلاش خود را بیشتر کرده و برای تیم‌شان بدرخشند. اگر این اتفاق نیفتد، در هر تیم بزرگی وظیفه‌ی سرمربی و کادر فنی این است که بازیکنانی را پیدا کنند که توان انجام این وظیفه را داشته باشند".

هدف جرارد از این مداخله این بود که اولاً راسیتر را از شر پاسخ دادن به سوال‌های جنجالی و چالشی‌ای که می‌دانست در پی خواهد آمد، برهاند و از طرف دیگر می‌خواست بر موضوع خود در مورد هشدار جدی‌اش به بازیکنان رنجرز تاکید کند.

این اسطوره‌ی بزرگ لیورپول قصد دارد رنجرز را متحول کند و به روند اخیر ناکامی‌های این تیم با ریشه‌ی اسکاتلندی پایان بدهد. رنجرز در حال حاضر در جدول لیگ برتر اسکاتلند در رتبه‌ی پنجم قرار دارد و نسبت به هارتز تیم صدرنشین جدول هشت امتیاز کمتر دارد. جرارد امیدوار است با توجه به هشدار قاطعی که به بازیکنانش داده روز چهارشنبه در بازی مقابل کلیمارناک شاهد تحول مثبت در نحوه‌ی بازی آنها و آغاز روند رو به رشد رنجرز باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان