مربی سپاهان: فشار زیاد بازی، موجب وخامت حال ویسی شد

دستیار عبدالله ویسی می‌گوید فشار زیاد بازی سپاهان و نفت تهران باعث بد حال شدن ویسی و انتقال او به بیمارستان شده است.

مربی سپاهان: فشار زیاد بازی، موجب وخامت حال ویسی شد

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال سپاهان موفق شد در هفته هفدم لیگ برتر با حساب دو بر یک نفت تهران را شسکت دهد  و انتقام حذف از جام حذفی با شکست مقابل این تیم را بگیرد. در جریان این بازی حال عبدالله ویسی بد شد و آموبلانس حاضر در ورزشگاه او را به بیمارستان منتقل کرد. کریم قنبری، مربی سپاهان در نشست خبری پس از پایان این بازی اظهار کرد: خوشبختانه حال ویسی خوب است. با توجه به حساسیت بازی، فشار ویسی افتاد و او را به بیمارستان منتقل کردند. من به هوادارانی که در ورزشگاه بودند و ما را تشویق کردند تبریک می‌گویم. متسفانه برخی‌ها از دقیقه 30 شروع به تخریب تیم می‌کنند. تیم ما جوان است و نیاز به حمایت دارد اما برخی که هوادار واقعی سپاهان نیستند و به دنبال سوء استفاده هستند، دست به تخریب سپاهان می‌زنند.

مربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به بازی دو تیم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی که منجر به شکست این تیم شده بود، افزود: دو تیم شناخت خوبی از هم داشتند و می‌دانستیم که نفت برای گرفتن سرعت بازی به میدان آمده و به همین منظور وقفه‌هایی را در بازی ایجاد کرد. تعداد این وقفه‌ها به قدری زیاد بود که سرعت بازی را گرفته بود. ما روی ضد حمله‌ها هم حساب کرده بودیم اما با توجه به خیمه تیم ما روی دروازه نفت، نتوانستیم به این تیم ضد حمله بزنیم. با این حال این تیم توانست روی ضد حمله به ما گل بزند اما در نیمه دوم با بازی خوبی که انجام دادیم، توانستیم نتیجه را جبران کنیم. در کل به بازیکنان جوان تیم‌مان و مردم استان تبریک می‌گویم که همه تلاش کردند و 3 امتیاز این بازی را گرفتند.

او با بیان اینکه سپاهان تغییرات بسیاری داشته است، ادامه داد: تیم ما تازه شکل گرفته  و نیاز به هماهنگی بیشتر دارد. ما فوتبال روز دنیا را انجام می‌دهیم. ما در حمل سریع بودیم و حملات بسیاری را روی دروازه نفت انجام دادیم. ما در آمار شوتزنی به سمت دروازه رقبا خوب هستیم و شما میتوانید به آمار و ارقام توجه کنید. با این حال باید روی تمرکز و مهارت مان روی شوت زنی کار کنیم.

قنبری درباره عملکرد داور این مسابقه گفت: دواری مسابقه خوب بود و حاج ملک، بنیادی‌فر و ... به عنوان یک داوران جوان تحت فشار هستند و نباید به آن‌ها فشار وارد کنیم. داوری ما جوان شده و نیاز به تمرکز بیشتر دارد. بعضی از مربیان دنبال این هستند که داوران را زیر فشار ببرند. ما در این بازی از حریف عقب بودیم اما هیچ فشاری به داور وارد نکردیم. بقیه مربیان هم راه ما را بروند.

ادامه دارد...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر