ماهان شبکه ایرانیان

بوکاجونیورز- ریورپلاته؛ فینال با آدرنالین خالص (عکس)

بوکاجونیورز، نماینده آرژانتین با غلبه بر پالمیراس به فینال رقابت های لیبرتادورس رسید.

به گزارش "ورزش سه"، 24 ساعت قبل ریورپلاته در دیدار جنجالی و مهیج در نهایت موفق به غلبه بر گرمیو از برزیل شده و راهی فینال لیبرتادورس گشته بود و حالا ساعتی پیش بوکاجونیورز نیز پالمیراس دیگر نماینده برزیل را از پیش رو برداشته و فینالیست شد تا 2 تیم بزرگ آرژانتین برگزار کننده فینال رقابت های لیبرتادورس باشند.

 

بوکاجونیورز که در بازی رفت با نتیجه 0-2 به پیروزی رسیده بود، بامداد امروز با اندوخته بسیار خوبی برابر پالمیراس قرار گرفته و در نهایت با کسب تساوی) ب) راهی فینال گردید.

 

بوکا بازی را هجومی آغاز کرد و در نهایت توسط رامون آلیبا در دقیقه 18 به گل رسید تا خیال خود برای صعود را در همان نیمه اول راحت کند و 45 دقیقه نخست نیز با همین نتیجه به اتمام رسید.

 

پالمیراس با شروع نیمه دوم آهنگی هجومی به خود گرفته و با 2 گل لوان گارسیا در دقیقه 53 و گوستاوو گومز در دقیقه 60 از روی نقطه پنالتی به بازی بازگشت و به دنبال گل های بعدی برای صعود به فینال بود.

 

اما بوکاجونیورز یک بار دیگر در دقیقه 70 توسط ستاره خود داریو بندتو با یک ضربه فوق العاده از راه دور به گل رسید و در نهایت بازی با همان تساوی 2-2 خاتمه یافت تا نماینده آرژانتین رهسپار فینال شود.

 

بوکاجونیورز حالا با 11 صعود به فینال لیبرتادورس از این حیث رکورددار است و ریورپلاته امیدوار است بتواند در برابر هفتمین قهرمانی رقیب سنتی ایستاده و جام را از آن خود کند. گفتنی است برای اولین بار در تاریخ قرار است 2 تیم بزرگ آرژانتینی در فینال لیبرتادورس برابر هم قرار گرفته و سوپرکلاسیکو را در این تورنمنت بزرگ برگزار کنند.

 

بوکا جونیوز و ریورپلاته تا به حال 2 بار در فینال به مصاف هم رفته اند که یکی مربوط به سال 1976 و برتری 0-1 بوکا در جام داخلی و دیگر مربوط به سوپرکاپ امسال که با برتری 0-2 ریورپلاته به پایان رسیده بوده اما فینال لیبرتادورس را می توان احتمالا جذاب ترین دیدار تاریخ آمریکای جنوبی دانست.

 

 

 

 

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان