خدمات منطقه ۱۰شهرداری تهران در کربلا

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۰ تهران گفت: ۲۰ نیرو از منطقه ۱۰ شامل یک نیروی تاسیساتی، ۱۳ کارگر فضای سبز و خدمات شهری و ۶ نفر کارمند در مراسم اربعین کربلا به زائران خدمات رسانی کردند.

خدمات منطقه 10شهرداری تهران در کربلا

به گزارش ایسنا، امیر رشیدی با حضور در جمع خبرنگاران در مورد تمهیدات منطقه 10 تهران برای پوشش مراسم اربعین در کربلا،  افزود:  نیروهای این منطقه در محوطه اطراف حرم‌ در خیابان "وائلی"حضور داشتند و در 2 شیفت کاری صبح و بعدازظهر نظافت و پاکسازی اطراف و محوطه را انجام دادند.  

وی اظهارداشت: این نیروها روز گذشته به سمت نجف حرکت کردند و روز جمعه از مرز مهران به کشور باز می‌گردند.  

رشیدی با بیان اینکا  20 سهمیه برای اعزام نیرو از منطقه 10 در نظر گرفته شده بود، افزود: 200 نفر برای اعزام ثبت نام کرده بودند که با قرعه بین 60 نفر از کسانی که تاکنون به کربلا مشرف نشده بودند، 20 نفر انتخاب شدند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست با بیان اینکه کار خدمات شهری یکی از مشاغل سخت به شمار می‌رود، یادآور شد: جاذبه این سرزمین به گونه‌ای است که سن، سال و مقام نمی‌شناسد و همه داوطلب خدمت رسانی به زائران هستند.

وی با اشاره به مراسم جاماندگان اربعین در تهران یادآور شد: شهرداری منطقه 10 در این مراسم در محور بزرگراه نواب به ارائه خدمت پرداخت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان