ماهان شبکه ایرانیان

لنوو Z۵ پرو معرفی شد؛ یک گوشی کشویی دیگر از چشم بادامی‌ها

پس از معرفی می میکس ۳ توسط شیائومی و مجیک ۲ توسط آنر (بخوانید هواوی)، حالا چینی ها گوشی کشویی جدیدی را به بازار معرفی کرده اند: لنوو Z۵ پرو با نمایشگر بدون بریدگی و قیمتی بین ۲۹۰ تا ۳۳۰ دلار.

لنوو Z5 پرو معرفی شد؛ یک گوشی کشویی دیگر از چشم بادامی‌ها

پس از معرفی می میکس 3 توسط شیائومی و مجیک 2 توسط آنر (بخوانید هواوی)، حالا چینی ها گوشی کشویی جدیدی را به بازار معرفی کرده اند: لنوو Z5 پرو با نمایشگر بدون بریدگی و قیمتی بین 290 تا 330 دلار.

مهم ترین دلیل قیمت ارزان تر لنوو Z5 پرو در مقابل رقبا، استفاده از چیپست میان رده اسنپدراگون 710 است که در کنار رم 6 گیگابایتی (می میکس 3 نسخه 10 گیگابایتی هم دارد) عملکرد خوب و روانی را تضمین خواهد کرد؛ هرچند شاید به پای محصولات شیائومی و آنر نرسد.

از توان پردازشی که بگذریم، محصول جدید لنوو با نمایشگر AMOLED تمام صفحه (نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه بیش از 95 درصد) و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، طراحی زیبا و مینیمالی دارد؛ البته بخش پایینی پشت دستگاه ما را اندکی به یاد سامسونگ گلکسی اس 2 فقید می اندازد.

لنوو Z5 پرو

باتری 3350 میلی آمپر ساعتی، بلوتوث نسخه 5.0، اسپیکرهای استریو، NFC، رزولوشن نمایشگر 1080 در 2340 (ساخت سامسونگ) و پشتیبانی از دو سیم کارت، سایر مشخصات لنوو Z5 پرو هستند که باید به آنها درگاه USB-C و البته حذف جک 3.5 میلیمتری هدفون را هم اضافه کرد.

در لنوو Z5 پرو برای مکالمه، باید ماژول دوربین های جلو و اسپیکر را باز کرد

در زمینه دوربین، موبایل جدید چینی ها از ماژول دوربین دوگانه اصلی 16+24 مگاپیکسلی (ساخت سونی) با گشودگی دهانه لنز f/1.8 برای هردو سنسور بهره می برد. برای ثبت تصاویر سلفی نیز یک حسگر 16 مگاپیکسلی مورد استفاده قرار گرفته که در کنار آن، شاهد دوربین مادون قرمز 8 مگاپیکسلی برای تشخیص چهره هستیم.

نکته جالب توجه، قرارگیری اسپیکر مکالمه بین دوربین های جلو است که در زمان بسته شدن گوشی، داخل بدنه قرار گرفته و امکان انتقال صدا را نخواهد داشت. به همین خاطر هر بار برای مکالمه، باید ماژول دوربین های جلو و اسپیکر را باز کرد که احتمالاً در بلند مدت، فرآیند آزاردهنده ای خواهد بود.

گفتنی است لنوو Z5 پرو در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی با قیمت 290 و 330 دلار به دست مشتریان خواهد رسید.

لنوو Z5 پرو

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان