شناسه : ۱۲۶۲۶۵۷ - جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۷
توییتر نتوانست پیامهای منتشر شده را طولانی کند
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، توییتر یکی از آن دسته از شبکههای اجتماعی است که همواره توسط کاربران برای انتقال و انتشار مفاهیم و پیامهای کوتاه بکار برده میشود. حالا توییتر به تازگی اعلام کرده است افزایش محدودیت تعداد کاراکترهای ممکن در هر پیام تاثیر چندانی در طول پیام های به اشتراک گذاشته شده بر روی این پلتفرم نداشته است و تنها یک درصد از توییت ها با 280 کاراکتر نوشته و منتشر شده است این در حالیست که 12 درصد پیام ها نیز بیش از 140 کاراکتر بوده است. در هر صورت به نظر می رسد بر اساس این آمار و ارقام ارائه داده شده از سوی توییتر، همچنان میزان زیادی از کاربران ترجیح می دهند پیام های کوتاه زیر 140 کاراکتر را در پلتفرم این شبکه اجتماعی ارسال کرده و با دوستانشان به اشتراک بگذارند.
سال گذشته بود که توییتر تصمیم گرفت به درخواست خیل عظیمی از کاربرانش، قابلیت جدیدی را به پلتفرم خود بیفزاید که به واسطه آن، کاربران میتوانستند پیامهای طولانیتری را بنویسند و منتشر کنند و به عبارتی دیگر، محدودیت تعداد کاراکترهای آن از 140 به 280 کاراکتر تغییر و افزایش پیدا کرد.
محدودیت 140 کاراکتری در هر توییت موجب شده بود کاربران بسیاری از تعداد بسیار کم کاراکترهای قابل انتشار و ارسال ناراضی باشند. چراکه در برخی زبانها هر کلمه تعداد کاراکترهای متفاوتی دارد. انتشار نتایج تحقیقاتی که توییتر انجام داده بود نشان داد که تقریبا اغلب زبانهای موجود در زمان استفاده از توییتر با مشکل محدودیت کاراکتر روبه رو میشوند. بعنوان مثال، در شماری از زبانها نظیر چینی، ژاپنی و کرهای میتوان تقریبا دو برابر اطلاعات را با یک کاراکتر انتقال داد، این در حالیست که در زبانهایی نظیر ایتالیایی، انگلیسی و اسپانیایی چنین قابلیتی امکانپذیر نیست. برای مثال تنها 0.4 درصد از توییتهای ژاپنی به محدودیت 140 کاراکتری رسیدهاند؛ اما در مورد زبان انگلیسی، بیش از 9 درصد از توییتها با 140 کاراکتر منتشر شدهاند. توییتر محدودیت 140 کاراکتری را یکی از اصلیترین عواملی میداند که باعث ناامیدی کاربران شده بود.