دو شرکت فراملی واحد مهندسی در میادین انرژی آذربایجان ایجاد می‌کنند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، پایگاه خبری رپورت روز جمعه خبرداد که بر اساس این توافقنامه شرکت وود Wood امکانات خدمات طراحی و مهندسی و شرکت نوبل اویل توانمندی، تجربه و دانش خود در منطقه خزر را از طریق ایجاد یک واحد مشترک به کار خواهند گرفت .

واحد انرژی مشترک تاسیس شده از سوی این دو شرکت فراملی، امور طراحی و مهندسی در میادین انرژی جمهوری آذربایجان در دریای خزر را انجام خواهند داد . مراسم امضای توافقنامه تاسیس واحد خدمات انرژی مشترک با حضور مسئولان و نمایندگان شرکت های نوبل اویل  و Wood  ، اداره بازرگانی و سرمایه گذاری انگلیس و سفیر انگلیس در جمهوری اذربایجان در باکو برگزار شد .

«دئیو استیوارت» مدیر اجرایی شرکت  “Wood در امور کشورهای اروپا، استرالیا، آمریکا و آفریقا گفت: این کشور علاقمند به گسترش فعالیت خود در جمهوری آذربایجان است.

وی افزود: فعالیت مشترک با شرکت نوبل اویل موجب افزایش ظرفیت های طراحی و مهندسی در جمهوری آذربایجان می شود و نیز برای پرسنل محلی فرصت های آموزش و توسعه را فراهم خواهد کرد .

وقار صمدلی مدیر اجرایی شرکت نوبل اویل نیز گفت: تاسیس واحد انرژی خدماتی مشترک رویداد مهم کمک کننده به توسعه صنعت نفت و گاز جمهوری آذربایجان است.

وی، ابراز امیدواری کرد این همکاری برای هر دو شرکت و بطور کلی صنعت نفت و گاز جمهوری آذرربایجان مفید باشد .

شرکت “Wood” یکی از شرکت های معروف تخصصی در امور خدمات مهندسی در صنعت نفت و گاز در جهان است .

در حال حاضر واحد های مختلف شرکت “Wood” دارای درآمد بیش از 10 میلیارد دلار و با 60 هزار پرسنل در بیش از 60 کشور مختلف فعال است .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان