کاشته‌زن های خاطره‌انگیز استقلال به هم رسیدند(عکس)

امروز تیم های استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان با کاپیتانی دو بازیکن سابق استقلال تهران به دیدار هم رفتند.

به گزارش "ورزش سه"، امروز تیم های استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر با یکدیگر دیدار کردند. هر دو تیم وضعیت نابسامانی در جدول داشتند و با استفاده از چند بازیکن باتجربه در کنار جوان های تیمشان امید به کسب نتایج خوب و رسیدن به شرایط مطلوب داشتند.

در رأس این بازیکنان باتجربه که در دو تیم حضور داشتند، باید به کاپیتان های آنها اشاره کرد. کاپیتان هایی که نقاط اشتراک جالب توجهی با هم دارند. ایمان مبعلی و میلاد میداوودی در حالی امروز با بازوبند کاپیتانی اس خوزستان و نفت مسجد مقابل هم قرار گرفتند، که روزگاری در تیم استقلال تهران با یکدیگر همبازی بودند.

مبعلی و میداوودی جزو محبوب ترین بازیکنان استقلال به شمار می رفتند که هر دو از تیم های جنوبی به فوتبال ایران معرفی شده بودند و پس از گذراندن سال های اوج حالا دوباره به خوزستان بازگشته اند. این دو ستاره سال های نه چندان دور، اشتراک دیگری هم داشتند و آن تبحر بالایشان در زدن ضربات ایستگاهی بود. زمانی در استقلال تهران یک چالش جذاب بود که ضربات ایستگاهی را چه کسی بزند و مبعلی و میداوودی از گزینه های اصلی نواختن این ضربات بودند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان