حضور پر رنگ کره ای ها در لاس وگاس؛ مروری بر محصولات کیا در نمایشگاه تیونینگ SEMA

کمپانی کیا برای نشان دادن قابلیت های بالای محصولات خود چند مفهومی هیجان انگیز را به نمایشگاه خودروی سما آورده است. فورته (سراتو) Federation، استینگر پلیس، DUB K۹۰۰ و چند نسخه از شاسی بلند بزرگ تلوراید برخی از این مدل های شاخص هستند.

حضور پر رنگ کره ای ها در لاس وگاس؛ مروری بر محصولات کیا در نمایشگاه تیونینگ SEMA

کمپانی کیا برای نشان دادن قابلیت های بالای محصولات خود چند مفهومی هیجان انگیز را به نمایشگاه خودروی سما آورده است. فورته (سراتو) Federation، استینگر پلیس، DUB K900 و چند نسخه از شاسی بلند بزرگ تلوراید برخی از این مدل های شاخص هستند.

از DUB K900 شروع می کنیم، مدلی که همانند نامش بر اساس سدان لوکس K900 شکل گرفته و به خاطر رنگ آبی منحصر بفرد ظاهری بسیار جذاب تر پیدا کرده است. رینگ های آلیاژی 24 اینچی، شیشه های دودی و سیستم تعلیق بادی از ویژگی های قابل ذکر این اتومبیل پرچمدار هستند.

b1f35635-kia-sema-42

در داخل کابین از ترکیب رنگ آبی و مشکی به بهترین شکل استفاده شده است. در این بخش بدون تردید سقف مجهز به چراغ های LED که از رولزرویس الگوبرداری شده، بارزترین ویژگی به شمار می رود. برای لذت بردن از موسیقی، سیستم صوتی پیشرفته ای در DUB K900 نصب شده، همچنین در حین سفر سرنشینان می توانند به لطف اتصال MiFi به اینترنت متصل شوند.

1d39f739-kia-sema-39

استینگر GT محصول دیگری از کیا است که با همکاری شرکت DUB ارتقا یافته؛ این شرکت که در زمینه لوازم جانبی و تامین قطعات مورد نیاز برای تیونینگ خودروها فعالیت می کند، یک کیت بدنه عریض را برای سدان پر سر و صدای کره ای ها عرضه کرده است. کاپوت فیبر کربنی، پوشش خاص بدنه، خروجی های زیبای اگزوز و رینگ های 22 اینچی با تایرهای Nitto جزو خصوصیات ظاهری جذاب DUB Stinger GT محسوب می شوند.

ef3f4309-kia-sema-44

مثل نمای ظاهری، DUB Stinger GT در داخل کابین نیز کاملا جذاب دیده می شود. در این بخش از رنگ قرمز و مشکی به وفور استفاده شده که چنین ترکیبی نقشی کلیدی در ایجاد و القای هیجان دارد. همانند DUB K900، این خودرو نیز از سیستم صوتی پیشرفته و سیستم تعلیق بادی بهره می برد.

ce0ac164-kia-sema-48

فورته Federation محصول همکاری کیا با چند تامین کننده دیگر است. اجزای ایرودینامیکی این نسخه از فورته توسط شرکت Air Design تامین شده، رینگ های 19 اینچی این خودرو هم با لاستیک های ساخت فالکن احاطه شده اند.

c6ad9656-kia-sema-27

کمک فنرهای اسپرت این نسخه از فورته یا همان سراتو ساخت Eibach بوده و خروجی اگزوز نیز به مارک Borla مزین شده است.

d4ea82a0-kia-sema-22

شرکت کیا فورته مخصوص دریفت و استینگر GT ناوگان پلیس را نیز در غرفه خود به نمایش گذاشته است. این خودرو که به سفارش پلیس کوئینزلند استرالیا توسعه یافته، از لحاظ فنی تفاوتی با نسخه های استاندارد ندارد.

3216caab-kia-sema-13

جالب است بدانید پلیس کوئینزلند پس از تست های فراوان، استینگر GT را انتخاب نموده و در نظر دارد سال آینده 100 دستگاه از این سدان اسپرت را به ناوگان خود اضافه کند.

fae71bdb-kia-sema-1

در کنار مدل های فوق، کره ای ها از چهار نسخه مفهومی از شاسی بلند هفت نفره تلوراید که قرار است به زودی به جمع محصولات کیا اضافه شود، رونمایی کرده اند.

kia-telluride-sema-concepts

هر یک از این نسخه ها برای نوع مشخصی از مسیرهای آفرود توسعه یافته و به تمامی امکانات لازم برای فتح انواع پستی و بلندی ها مجهز شده اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان