همسایه‌های لیگ یک به مصاف هم می‌روند

لیگ دسته یک با تغییرات جدید در چند تیم به کار خود ادامه می‌دهد.

همسایه‌های لیگ یک به مصاف هم می‌روند

به گزارش ایسنا، هفته یازدهم لیگ دسته از یک‌شنبه کار خود را آغاز خواهد کرد. در هفته‌ای که گذشت دو تیم مطرح لیگ سرمربی خودشان را از دست دادند. مجید صالح از هدایت فجرسپاسی کنار کشید و فراز کمالوند به کار خود در اکسین (ریحان) البرز پایان داد. برنامه هفته یازدهم لیگ دسته یک به شرح زیر است:
 

یک‌شنبه 13 آبان
خونه‌به‌خونه - شهرداری ماهشهر ساعت 14:45
شاگردان علی نظرمحمدی که روند جالبی در لیگ دسته یک ندارند این هفته میزبان شهرداری ماهشهری خواهند بود که آخرین بازی خود را مقابل نود ارومیه با تساوی یک بر یک پشت‌سر گذاشتند. دو تیم در جدول رقابت‌ها به ترتیب پانزدهم و چهاردهم جدول هستند و پیروزی هر یک از دو تیم می‌تواند تاثیر به‌سزایی در جدول داشته باشد. آخرین تقابل این دو تیم با پیروزی سه بر صفر خونه‌به‌خونه همراه بوده است.

شهرداری تبریز - بادران تهران ساعت 15:00
این بازی رقابت تیم‌های هشتم و نهم جدول است. شهرداری تبریز تا این‌جای کار با 10 امتیاز در جایگاه نهم قرار دارد و بادرانی‌ها با 11 امتیاز در رتبه هشتم جدول جای دارند. شاگردان پاشازاده که در این فصل به فکر صعود به لیگ‌برتر هستند برای عملیاتی کردن این هدف به سه امتیاز این مسابقه احتیاج دارند. دو تقابل آخر این دو تیم با تساوی به پایان رسیده است.

قشقایی شیراز - آلومینیوم اراک ساعت 1500
شاگردان مهدی فروردین که هفته گذشته بعد از حاشیه‌های فراوان موفق شدند اکسین البرز را شکست دهند، این هفته از یاران محمد ربیعی میزبانی خواهند کرد. هر دو تیم در جدول شرایط خوبی دارند و با 15 امتیاز در رتبه پنجم‌ و ششم جدول جای دارند. باید دید تقابل دو تیم همسایه در جدول رقابت‌ها چه نتیجه‌ای به دنبال خواهد داشت.

پرسپولیس پاکدشت - گل‌گهر سیرجان ساعت 15:00
شاگردان فرهاد کاظمی در پرسپولیس پاکدشت این‌بار باید با صدرنشین مسابقات دست و پنجه نرم کنند. شاگردان وینگو بگوویچ با 2‌0 امتیاز و یک بازی کم‌تر نسبت به دیگر حریفان در صدر جدول قرار دارند و برای تثبیت صدرنشینی خود باید این بازی را با پیروزی پشت‌سر بگذارند.

ملوان - ریحان البرز ساعت 15:00
ملوان که اولین تجربه خود را با سرمربی جدیدش با شکست پشت سر گذاشت این بار از تیم تازه اسم ریحان البرز پذیرایی خواهد کرد. ریحان البرز که هفته گذشته نام خود را از اکسین به ریحان البرز تغییر داد و با فراز کمالوند سرمربی تیم خود خداحافظی کرد این بار با محمد نصرتی، مربی موقت خود به مصاف انزلی‌چی‌ها می‌روند. در چهار مصاف اخیر این دو تیم دو برد نصیب ریحان البرز شده و دو بازی را ملوانی‌ها با پیروزی پشت‌سر گذاشتند.

کارون اروند خرمشهر - شاهین شهرداری بوشهر ساعت 17:00
شاگردان اکبر میثاقیان این هفته را از شاگردان محمود فکری پذیرایی خواهند کرد. تیم شاهین شهرداری بوشهر با 17 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارند و کسب این پیروزی می‌تواند این تیم را در کورس بالای جدول نگه دارند. از طرفی دیگر تیم کارون اروند خرمشهر 10 امتیازی اشت و در جدول شرایط متزلزلی را تجربه می‌کند. باید دید در ورزشگاه نفت و گاز اروندان چه پیش خواهد آمد.

سه‌شنبه 15 آبان
مس رفسنجان - مس کرمان ساعت 14:30

یاران نادر دست نشان در بازی روز گذشته خود در جام حذفی در ضربات پنالتی مغلوب تیم سپاهان شدند و به‌خاطر این بازی نبردشان با مس رفسنجان با دو روز تأخیر برگزار می‌شود. تیم مس رفسنجان در جدول شرایط خوبی ندارد و با 7 امتیاز در رتبه‌ی 12 جدول جای دارند. مس کرمان که با یک اختلاف امتیاز نسبت به صدرنشین رقابت‌ها در جایگاه دوم قرار دارند برای حفظ رقابتش با گل گهر در بالای جدول به 3 امتیاز بازی احتیاج مبرمی دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان