ماهان شبکه ایرانیان

هرگز در سفر به دبی این تفریحات را از دست ندهید

دبی شهر زیبا و مدرنی در کشور امارات متحده ی عربی است؛ شهری که طی چند دهه آن قدر پیشرفت کرد که زبان زد خاص و عام شد. امروزه در این شهر صدها مکان دیدنی و فعالیت جذاب وجود دارد که تعداد آن ها آن قدر زیاد است که مسافران این شهر را گمراه می کند.

دبی دقیقا کجا است؟

دبی شهر زیبا و مدرنی در کشور امارات متحده ی عربی است؛ شهری که طی چند دهه آن قدر پیشرفت کرد که زبان زد خاص و عام شد. امروزه در این شهر صدها مکان دیدنی و فعالیت جذاب وجود دارد که تعداد آن ها آن قدر زیاد است که مسافران این شهر را گمراه می کند.

کارناوال هم تا به حال بارها و بارها به این شهر لوکس سفر کرده تا شما را بیشتر با این دیار آشنا کند، اما اینار قصد داریم از میان تفریحات متنوع این سرزمین چند مورد که از تمامی آن ها بیشتر طرفدار دارند را به شما عزیزان معرفی نماییم. اما اگر می خواهید با تمام آنچه که در دبی انتظار شما را می کشد، از هتل ها و رستوران ها گرفته تا مراکز خرید و پارک های آبی و … آشنا شوید، به سراغ راهنمای سفر به دبی بروید:

راهنمای سفر به دبی

به طور کلی سبک تفریحات در شهر دبی به شرح زیر است:

سبک تفریحات در دبی: تفریحات آبی و ساحلی، تفریح در کویری و گشت و گذار در مراکر خرید.

با ما همراه شوید تا با هم بهترین و هیجان انگیزترین فعالیت ها را در دبی تجربه کنیم.

بهترین تفریحات دبی

در دبی این تفریحات را از دست ندهید

در شهر لوکس دبی با هر سلیقه ای می توانید تفریح مورد علاقه ی خود را بیابید، کافی است قبل از سفر کمی دقیق باشید و خوب برای فعالیت هایتان برنامه ریزی کنید. ما در اینجا محبوب ترین تفریحات نزد اکثر گردشگران را به شما عزیزان معرفی می کنیم و البته در آینده به هر یک به صورت کامل در مطلبی جداگانه خواهیم پرداخت.

1- بازدید از برج خلیفه

بدون شک نام برج خلیفه به گوشتان خورده، زیرا این سازه ی عجیب و دیدنی بلندترین برج در تمام دنیا می باشد و کاربری های بسیار متنوع و منحصر به فردی هم دارد که در 163 طبقه گرد هم آمده اند. باید بدانید که این آسمان خراش غول پیکر در گذشته برج دبی نام داشت و هنوز هم گاهی با این نام از آن یاد می شود.

انواع ادارات، مراکز تجاری، واحد های مسکونی و هتل را می توانید در این برج در کنار هم ملاحظه کنید، هر چه درباره ی این برج خاص بگوییم کم است و حتما در مطلب جداگانه به صورت اختصاصی به معرفی برج خلیفه خواهیم پرداخت فقط بدانید سفر شما به دبی کامل نمی شود مگر این که برج خلیفه را از نزدیک ببینید. 

بازدید از آبنمای دبی

یکی از منحصر به فردترین مراکز گردشگری در دبی آبنمای بزرگ این شهر می باشد. این آبنما بزرگترین آبنمای موزیکال در دنیا است و شما با تماشای آن می توانید شاهد تلفیقی از آب و موزیک باشید. این آبنما در فهرست جهانی گینس به ثبت رسیده است و از طریق لینک زیر می توانید با این رکورد بیشتر آشنا شوید:

بزرگترین آبنمای موزیکال دنیا ؛ گینس های گردشگری

همیشه هزاران گردشگر و توریست های زیادی گرداگرد این آبنمای زیبا جمع شده و در حال تماشای این سازه ی درخشان می باشند.

پیشنهاد می کنیم آبنمای دبی را حتما از نزدیک تماشا کنید.

برج خلیفه دبی
آبنمای دبی

2- تفریحات کویری

تجربه ی رفتن به میان شنزارهای داغ و قرمز رنگ با ماشین های لوکس و شاسی بلند در هر مکانی قابل دست یابی نیست، خوشبختانه در دبی می توانید به راحتی تورهای سافاری و کویرنوردی را تهیه نمایید و از میان انواع و اقسام تفریحات کویری، آن را که بیشتر دوست دارید، تجربه کنید.

کارناوال قبلا به تمامی تفریحات کویری در دبی پرداخته و آن ها را یک به یک برای شما عزیزان معرفی نموده است شما تنها با یک کلیک روز لینک زیر می توانید با تفریحات کویری در دبی آشنا شوید:

تفریح در کویر دبی ؛ هیجان میان ماسه ها

در سفر به دبی حتما از کویرهای زیبای این شهر دیدن نمایید.

تفریحات کویری دبی

3- تفریحات آبی را از قلم نیندازید

دبی، شهری ساحلی که انواع و اقسام تفریحات آبی و ساحلی را در آن می توان انجام داد؛ از قدم زدن در کنار سواحل زیبا، آرام و تمیز آن گرفته تا جت اسکی و فلای برد و رفتن به بهترین پارک های آبی دنیا. اگر به دبی رفتید و خواستید تفریحی متفاوت و آبی داشته باشید، بهترین گزینه های شما برای انتخاب، موارد زیر هستند، البته پارک های آبی دیگری هم در دبی وجود دارند که می توانید لیست کامل آن ها به همراه هزینه و راه دسترسی آن ها را در مطلب زیر بخوانید:

پارک های آبی دبی ؛ تجربه ای سراسر هیجان در دل کویر

* پارک آبی آتلانتیس 

در دبی هتل معروف و بسیار فاخری به نام هتل آتلانتیس وجود دارد، این هتل در کنار ساحل قرار دارد به همین دلیل انواع و اقسام تفریحات آبی در آن بر قرار است. اما شهرت این هتل بیشتر به دلیل پارک آبی زیبا و مجهز این هتل می باشد. در گذشته کارناوال به این هتل سر زده و آن را به طور کامل برای شما عزیزان شرح داده است و هم اکنون با کلیک روی لینک زیر می توانید اطلاعات کاملی راجع به این هتل و پارک آبی زیبایش دریافت نمایید:

هتل آتلانتیس دبی ، یک اسکان مناسب برای سخت پسندان

پارک آبی آتلانتیس دبی ؛ زادگاه سرسره های هولناک

ساعت کار

ساعت کاری پارک آبی آتلانتیس از 8 صبح تا 10 شب در روزهای عادی و جمعه و یکشنبه ( تعطیلات آخر هفته ) از 1 ظهر تا 19 غروب می باشد، توجه داشته باشید که تا ساعت 18:45 دقیقه می توانید به بادجه ی پزیرش و تحویل بلیط مراجعه و وارد پارک آبی شوید.

هزینه ها

 بزرگسالان 990 درهم (حدود 870 هزار تومان ) 

کودکان 495 درهم ( حدود 436 هزار تومان ) 

آدرس: آسیا، خاورمیانه، امارات متحده غربی، دبی، جزیره پالم جمیرا، آتلانتیس، پارک آبی آتلانتیس.

.Address: Crescent Road ؛ Atlantis, The Palm, Dubai,United Arab Emirates

* پارک آبی وایلد وادی

وایلد وادی نام یکی دیگر از بهترین پارک های آبی دبی است که می توانید آن را تجربه کنید. پارک آبی وایلد وادی چیزی بیش ازیک مکان تفریحی است؛ می توان گفت این پارک یکی از بهترین هاست. حدود 30 نوع وسیله بازی در این پارک وجود دارد و و تم طراحی آن برگرفته از یکی از شخصیت های افسانه ای عرب به نام juha می باشد. این جا همه چیز مهیاست تا یک روز خاطره انگیز و هیجانی را برای خود رقم بزنید.

ساعت کار 

10 تا 18

هزینه ها

برای افرادی که قد بالای 1٫1 متر دارند 275 درهم (در حدود 240 هزار تومان)

برای افرادی که قد زیر 1٫1 متر دارند 245 درهم (در حدود 210 هزار تومان)

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، خیابان جمیرا، در کنار هتل جمیرا بیچ

Address: Jumeirah Road, Next To Jumeirah Beach Hotel – Dubai – United Arab Emirates

* گشت و گذار در سواحل دبی و تجربه ی تفریحات آبی 

مگر می شود به دبی رفت و در کنار سواحل زیبای آن قدم نزد و چشم بر روی آرامش و صد البته هیجان تفریحات ساحلی آن بست؟! اگر مسافر دبی هستید، حتما در برنامه سفرتان گشت و گذار در ساحل و همچنین تفریحات آبی را قرار دهید. اما با توجه به آن که بیشتر هتل ها در دبی ساحل اختصاصی خود را دارند، شاید برایتان سوال پیش آید که ساحل های عمومی شهر، کدام ها هستند و آدرس هر کدام چیست؟ برای پاسخ به این سوال تنها کافی است تا مطلب زیر را بخوانید:

بهترین و زیباترین سواحل دبی

همچنین برای آشنایی با لیست بلندوبالای تفریحات آبی در دبی، حتما سری به مطلب زیر بزنید و با انواع و اقسام تفریحات آبی این شهر از جمله، جت اسکی، قاقی موزی، فلای برد و … هزینه ها و شرایط هر کدام آشنا شوید:

جاذبه های دبی ؛ تفریحات آبی شهر

پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی آتلانتیس
پارک آبی آتلانتیس دبی

پارک آبی وایلد وادی

پارک ابی وایلد وادی دبی
پارک ابی وایلد وادی دبی

سواحل دبی

سواحل دبی

5- به میان بهترین مرکز خریدهای دنیا بروید

مگر می شود صحبت دبی باشد و لیستی طویل از بهترین و مدرن ترین و شیک ترین مرکز خریدهای دنیا به میان نیاید؟ عده ای تنها به دبی می روند تا از مراکز خرید دیدنی آن، خریدی لذت بخش داشته باشند. اما در میان این همه گزینه، کدام یک از این مراکز خرید، بهتر و شاخص تر هستند؟ بدون شک پاسخ دبی مال، بزرگترین مرکز خرید دنیاست. اما در کنار دبی مال، مراکز خرید دیگری نیز با طیف هزینه های متفاوت در دبی وجود دارند که دیدن و البته خرید از آن ها خالی از لطف نیست مثل: 

مرکز خرید سیتی سنتر دیره دبی ؛ برای آشنایی با این مرکز خرید، مطلب مرکز خرید سیتی سنتر دیره دبی را بخوانید.

مرکز خرید مارینا مال دبی ؛ برای آشنایی با این مرکز خرید، مطلب مرکز خرید دبی مارینا مال را بخوانید.

و  با مراکز خرید در دبی نیز در مطلب بهترین و معروف ترین مراکز خرید دبی آشنا شوید.

* مرکز خرید دبی مال ؛ بزرگترین مرکز خرید دنیا

دبی دارای بزرگترین مرکز خرید جهان است. این مرکز خرید که دبی مال نام دارد در کل دنیا بی نظیر می باشد و افراد زیادی از سراسر دنیا به این مرکز خرید می روند تا گشتی لوکس را در میاد فروشگاه های رنگین این مرکز خرید تجربه نمایند. اما وسعت این مکان مهم ترین نکته ی شهرتش نیست بلکه ویزگی های خاص زیادی دارد، یکی از مهم ترین ویژگی های آن آکواریوم غول آسایی است که درست در میان این مجتمع تجاری قرار گرفته و سیل توریست ها را به سوی خود می کشاند.

آکواریوم دبی تونل طویلی دارد که از میان آب ها عبور می کند و با قدم زدن در آن می توانید میلیون ها جاندار آبزی را در کنار هم تماشا کنید و یا حتی در آن غواصی کرده و ساعاتی را با ماهی ها بگذرانید.

از فعالیت هایی که پیشنهاد می شود در سفرتان به دبی از دست ندهید دیدن همین آکواریوم بزرگ در میان مرکز خرید دبی مال می باشد، اگر علاقه مند هستید درباره ی دبی مال بیشتر بدانید روی لینک زیر کلیک کنید:

مرکز خرید دبی مال ؛ بزرگترین مرکز خرید دنیا

مرکز خرید دبی مال
آکواریوم دبی

4- مسجد گردی

دبی شهر رکوردهاست؛ بزرگترین آسمان خراش دنیا، مرتفع ترین رستوران دنیا و… همه در این شهر قرار دارند. از آن جایی که ساکنان دبی همگی افرادی مسلمان هستند علاقه ی زیادی به ساخت مساجد و معماری های اسلامی دارند. در این شهر صدها مسجد گوناگون ساخته شده که هر یک ویژگی های خاص و منحصر به فرد خودشان را دارند و بسیاری از آن ها در دنیا نظیری ندارند. بنابراین اگر به معماری های سبک اسلامی و البته مدرن مساجد علاقه دارید حتما از مسجد های این شهر دیدن نمایید.

برای کسب اطلاعات کامل درباره ی مساجد شهر دبی روی لینک زیر کلیک کنید، همچنین توجه داشته باشید که به همه ی این مسجد ها به صورت اختصاصی سر خواهیم زد و شما را با آن ها بیشتر آشنا می کنیم:

مساجد دبی ؛ گردش در عبادتگاه های بی همتا

دبی

سخن آخر

حقیقتا انتخاب تعداد محدودی تفریح در میان هزاران مکان دیدنی و تفریحی در یک شهر کار بسیار دشواری می باشد و ما تلاش کردیم جالب ترین تفریحات را به شما معرفی کنیم. خوب است بدانید شهربازی فراری که با نام شهربازی فراری دبی میان عامه معروف شده است، در ابوظبی قرار دارد به همین دلیل در این دسته بندی قرار نگرفته اما توصیه می کنیم که در سفرتان به دبی، کمی هم از شهر خارج شده و از این شهربازی دیدن کنید، اگر اطلاعات زیادی درباره شهربازی فراری ندارید می توانید لینک زیر را مطالعه نمایید:

شهربازی فراری ورلد ابوظبی ؛ تفریح در دنیای سرعت

سریع ترین ترن هوایی دنیا در ابوظبی ؛ به سرعت فراری

تجربیات و نظراتتان را درباره شهر دبی و تفریحات موجود در این شهر با ما در میان گذارید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان