بازدید مدیرکل حوزه ریاست سازمان پزشکی قانونی کشور از اداره کل پزشکی قانونی فارس

قدیرزاده مدیرکل حوزه ریاست سازمان پزشکی قانونی کشور از تعدادی از واحد‌های اداره کل پزشکی قانونی فارس بازدید و از نزدیک در جریان استقرار سیستم‌های مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱ و ۱۵۱۸۹ و همچنین نظام آراستگی محیط کار ۵S قرار گرفت.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان فارس، قدیرزاده مدیرکل حوزه ریاست سازمان پزشکی قانونی کشور از تعدادی از واحد‌های اداره کل پزشکی قانونی فارس بازدید و از نزدیک در جریان استقرار سیستم‌های مدیریت کیفیت ایزو 9001 و 15189 و همچنین نظام آراستگی محیط کار 5S قرار گرفت.

وی همچنین از سالن کنفرانس تازه تاسیس این اداره کل و ساختمان مرکز تحقیقات سم شناسی قانونی بازدید و در جریان پیشرفت‌های این پروژه قرار گرفت.

مشاور رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در ادامه بازدید از بخش‌های مختلف اقدامات صورت گرفته در این اداره کل را بسیار خوب ارزیابی و عنوان کرد: این فعالیت‌ها در گرو اتحاد و همدلی در یک مجموعه بدست می‌آید که بحمدالله در استان فارس این امر تحقق یافته و در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در تمامی بخش‌ها بخصوص بخش آزمایشگاهی این اداره کل هستیم که این خود نوید روز‌های بهتر و ارتقاء هر بیشتر آن را می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر