شناسه : ۱۲۶۷۱۷۰ - یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۴
بات تلگرام شکایات مشتریان بانک آینده راه اندازی شد
به گزارش اقتصادآنلاین، مشتریان بانک آینده میتوانند با استفاده از پیوند «شکایت مشتریان» (pasokhgooyiba24bot@)، در این ربات عضو شده و از خدمات ثبت و پی گیری شکایات،انتقادات،ارسال گزارشات و شرکت در نظرسنجی ها استفاده کنند.
همچنین با راه اندازی مسیر ارتباط مستقیم تلگرامی با کارشناسان گروه مدیریت شکایات و تقاضاها (pasokhgooyiba24ir@)، مشتریان بانک آینده می توانند از طریق تلگرام، به صورت مستقیم، نسبت به ارسال پیام و اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.
در بات تلگرامی شکایات مشتریان بانک آینده،امکان دریافت اطلاعات مربوط به طرح ها، محصولات، خدمات و تسهیلات بانک آینده نیز پیش بینی شده است و مشتریان می توانند نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص هر کدام از این موارد اعلام کنند.