ماهان شبکه ایرانیان

اینتر-بارسا؛ بازگشت نینجا برای خون خواهی

راجا ناینگولان روز گذشته در برابر جنووا نشان داد که آماده رویارویی با بارسلوناست.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و هوادارانش هنوز بازی برگشت فصل گذشته برابر رم در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را به یاد دارند. دیداری که با برتری 3-0 جالوروسی خاتمه یافت و بارسا از لیگ قهرمانان حذف شد. در نشست خبری پیش از آن بازی، یکی از خبرنگاران از راجا ناینگولان، ستاره بلژیکی ملقب به نینجا سوالی پرسید در مورد اینکه حتی یک درصد شانس برای رم در مقابل بارسا قائل است یا خیر. پاسخ ناینگولان جالب بود. او گفت که جبران باخت 4-1 به خودمان بستگی دارد. رم شایسته یک تاریخ سازی بزرگ است.

نانیگولان که بازی رفت را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، فردای نشست خبری، ستاره رم در زمین بود و با شخصیت ویژه خود کمک کرد رم 3-0 بر بارسا غلبه کرده و بزرگترین شب تاریخ باشگاه در لیگ قهرمانان پس از سال 1984 را رقم بزند.

هفت ماه بعد نینجا این بار با پیراهن اینتر باید به مصاف بارسا برود. او که تابستان امسال با انتقالی 38 میلیون یورویی راهی اینتر شده، بازی رفت برابر بارسا که منجر به شکست 2-0 نراتزوری شد را از دست داد ولی آماده است تا سه شنبه در بازی برگشت به میدان برود. دیداری که البته مثل بازی فصل گذشته رم و بارسا حکم مرگ و زندگی ندارد ولی برای صعود اینتر یک بازی حیاتی محسوب می شود. ناینگولان زودتر از تصورات از مصدومیت بازگشت و روز گذشته در دقایق پایانی بازی با جنووا وارد میدان شد.

راجا یک شب تاریخی دیگر را برابر بارسا رقم خواهد زد؟

 

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان