ماهان شبکه ایرانیان

تقدیر ویژه معاون اول قوه قضائیه از عملکرد شوراهای حل اختلاف استان فارس

پس از بررسی عملکرد شوراهای حل اختلاف استان فارس توسط هیأت بازرسی مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور از عملکرد مطلوب و تحولات ایجاد شده در شوراهای حل اختلاف استان فارس تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، پس از بازرسی این هیأت از معاونت شورا، واحدهای پرسنلی، آموزش، رایانه، بازرسی و فرهنگی و دوازده حوزه مرکز استان و شهرستان های تابعه از 20 نفر از قضات، کارکنان اداری و کارکنان شوراهای حل اختلاف استان در بخش های مختلف تقدیر شد.

از سوی حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای، معاون اول قوه قضائیه و رئیس شوراهای حل اختلاف کشور در راستای  عملکرد مطلوب شوراها  در صلح و سازش پرونده های قتل، مکانیزاسیون خدمات شوراها و پیوستن شعب شوراهای فارس به شبکه ملی عدالت و برنامه ریزی های آموزشی در شوراهای حل اختلاف و اقدامات فرهنگی استان فارس از خدمات علی القاصی، رئیس کل دادگستری فارس و حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی تقدیر بعمل آمد.

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است مدیریت ارشد قضایی استان در انجام وظایف در عرصه مدیریت و نیل به اهداف بلند دستگاه قضایی و شوراهای حل اختلاف و گسترش عدالت اسلامی قابل تقدیر و این اقدامات زمینه توسعه عدالت را در استان فراهم آورده است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان