۴ اشتباه معمول در تیپ زدن چیست؟

انتخاب لباس و تیپ زدن، یکی از موضوعات مهمی است که ذهن بسیاری از افراد به خصوص خانم ها را به خود مشغول می کند. اما اشتباهات رایجی در تیپ زدن و انتخاب لباس وجود دارد که می توانید از آن ها آگاهی داشته باشید.

هر نوع اشتباهی در تیپ زدن و انتخاب لباس ممکن است باعث تلف شدن وقت و ایجاد سردرگمی شود. اینجا ما درباره فاجعه مدپرستی صحبت نخواهیم کرد. فقط قوانین ساده و طلایی را برای انتخاب تیپ و لباس ساده و شیک بیان می کنیم. به طور کلی، این اشتباهات ساختگی مستقیما از عدم آگاهی نسبت به بدن خود است و همیشه یک راه حل دارد. برخی از زمان ها را در مقابل آینه صرف کنید و تصمیم بگیرید که چه رنگی و چه لباسی مناسب فرم بدن و رنگ پوست شما خواهد بود.

 

تیپ زدن

 

1. بیش از حد به خودتان ایراد می گیرید

این اولین و رایج ترین اشتباه مردم است. ما همیشه به خودمان ایراد می گیریم. دلیل آن هم این است که می خواهیم به عنوان یک مدل در اینستاگرام به نظر برسیم. همانطور که گفته شد، ما بیش از حد به خودمان ایراد می گیریم. در واقع، این نوعی از خود تخریبی است که شما به طور مداوم در مورد خودتان احساس بد می کنید و هیچ ایده سازنده ای را مطرح نکنید. برای جلوگیری از این اتفاق، بسیار مهم است تا روی آنچه که در مورد خودتان دوست دارید، تأکید کنید. (و اگر هنوز نمی دانید چه چیزی است، وقت بگذارید تا متوجه شوید.) ساختن یک تصویر مثبت و واقع گرایانه یک شبه اتفاق نخواهد افتاد. این نیز یک خط مستقیم نخواهد بود، اما قطعا یک جاده با ارزش رو به پیشرفت است. در این صورت، در طول راه و آخر مسیر همواره لذت را تجربه خواهید کرد.

 

2. عقاید دیگران را بر خود ترجیح می دهید

پرش از ایده اولیه خود، یکی دیگر از اشتباهاتی که ممکن است در هنگام انتخاب لباس و تیپ خودتان مرتکب شوید. شما نباید نظرات دیگران را بر عقیده خود ترجیح دهید. مراقب باش! این یک تیغ دو لبه است که ممکن است منجر به افراط و تفریط شود. بنابراین مشورت خواستن حتما به معنی تحمیل نظر دیگران نخواهد لود. با این حال، شما می خواهید محدودیت های مناسب را تعیین کنید، انتقاد سازنده را بشنوید و یاد بگیرید چگونه آن را تجزیه و تحلیل کنید به طوری که تغییرات لازم را در شما به وجود بیاورند. نکته اصلی این است که نظرات خود را صرفا به دلیل دیدگاه های دیگر تغییر ندهید. در پایان روز، مهمترین چیز این است که با خودتان خوشحال باشید.

 

تیپ زدن

 

3. کاملا در خدمت مد هستید

اشتباه رایج دیگر، قربانی بودن برای مد است. ممکن است فکر کنید که باید کاملا روی مد باشید تا دیگران شما را تایید کنند. نکته اول این است که شما مدل نیستید. موضوع بعدی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که سبک و فرم بدن شما نمی تواند با خیلی از موارد مد روز هماهنگ شود. بنابراین برای جلوگیری از سقوط به این تله، برخی از مدها را نادیده بگیرید. باید یاد بگیرید که چگونه بین آنهایی که به آن ها احساس خوبی دارید و موارد نامناسب تفاوت قائل شوید. همان طور که در نکته قبلی اشاره کردیم، صبور بودن شرط لازم برای موفق شدن در این مسیر خواهد بود.

 

4. منتظر موقعیت خاص می شوید

در انتخاب تیپ و لباس، موضوعی به نام انتظار برای یک موقعیت خاص وجود نخواهد داشت. ممکن است مواردی را خیلی دوست داشته باشید و آن ها را برای یک موقعیت خاص نگه داشته اید. اما بدانید که فقط شادی و لذت خود را به تاخیر می اندازید و زمانی که از آن ها استفاده خواهید کرد، دیگر هیجان قبلی را نخواهید داشت. بنابراین منتظر فرصت و موقعیت خاص نباشید. برای خودتان تیپ بزنید و شادی را به ارمغان بیاورید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان