ماهان شبکه ایرانیان

قاسمی نژاد: این برد از نان شب هم برای ما مهمتر بود

محمد و امین دیر به فوتبال ایران معرفی شدند

محمد قاسمی نژاد می گوید بازی آسانی با نساجی نداشتیم اما توانستیم برخلاف آنها بهتر و با تمرکز بالا از کوچکترین موقعیت&#۱۶۰;گل استفاده کنیم چون این برد برای ما از نان شب هم واجب تر بود.

به گزارش "ورزش سه"، محمد قاسمی نژاد یکی از ستاره های دیدار پدیده برابر نساجی بود.

بازیکن خطرناک این روزهای مشهدی ها درباره دیدار برابر نساجی گفت: بازی خوب ولی سنگینی بود و نساجی هم خوب کار کرد. شرایط جدولی آنها به نحوی بود که در این بازی با قدرت کار کردند. البته ما منطقی بازی کردیم و توانستیم 3 امتیاز مسابقه را از آن خود کنیم. نساجی در نیمه دوم کاملا بازی را در دست گرفته بود و ما فقط توانستیم از موقعیت هایمان خوب استفاده کنیم و برنده باشیم. در مجموع باید بگویم ما بازی آسانی نداشتیم و فقط  حریف از موقعیت هایش استفاده نکرد و ما توانستیم برخلاف آنها بهتر و با تمرکز بالا از کوچکترین شرایط ایجاد گل استفاده کنیم چون این برد برای ما از نان شب هم واجب تر بود.

او درباره رویارویی با تیم سابق خود گفت: نساجی و جواد نکونام تیم و سرمربی سابقم بود؛ من 3 سال در نساجی حضور داشتم حتی بازوبند این تیم را بربازو بستم. شناخت خوبی نسبت به این تیم داشتم و با اکثر بچه های تیم رفیق بودم. همین انگیزه من را برای گلزنی و نمایش بازی خوب مضاعف کرد. ضمن آنکه ما برای حفظ صدر نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی داشتیم و تک تک بچه ها در این بازی تلاش کردند. نتیجه ای که می خواستم را به دست آوردیم.

قاسمی نژاد درباره اهداف خود در مشهد گفت: به آقای پاس گل شدن فکر می کنم اگرچه در کنارم کریمی، محمدی و بیت سعید قرار دارند؛ اما من برای رسیدن به این جایگاه تا پایان لیگ هرچه در توان دارم خواهم گذاشت. ضمنا آنها اکثرا در ضربات ایستگاهی، کرنر از جناحین، پاس سر یا ... به این جایگاه رسیده اند اما من در جریان بازی ارسال داشته ام و این بدان معنا نیست که من بهتر از آنها کار کردم؛ ولی پاس گل های من با ارسال آنها متفاوت تر بوده است و مطمئن باشید که این تعداد افزایش پیدا خواهد کرد. اولین تلاش و فکرم موفقیت و به ثمر نشستن تلاش بچه ها و خوشحال کردن هواداران و رضایت کادرفنی است. البته در ادامه به این هم فکر می کنم که جایگاه آقای پاس گل شدن را از آن خود کنم.

او درباره رفاقت خود با امین قاسمی نژاد و درخشش هر دو این بازیکنان در تیم پدیده گفت: من و امین از بچگی فوتبال را با هم شروع کردیم و بالطبع شناخت خوبی روی فوتبال یکدیگر داریم ولی متاسفانه دیر به فوتبال ایران معرفی شدیم و در واقع به حقمان دیر رسیدیم. اکنون تلاش و زحماتی زیادی انجام می دهیم تا به حقمان برسیم چون روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم تا بتوانیم خوب بودنمان را به فوتبال ایران نشان دهیم. امیدوارم که با همین روند هم برای پدیده مثمرثمر باشیم و هم بتوانیم بیشتر به چشم بیاییم. اگرچه همه هدف من و امین به بار نشستن زحمات کل تیم و دیدن شدن پدیده است به کار انفرادی فکر نمی کنیم.

هافبک خلاق پدیده درباره شباهت عملکرد قاسمی نژادها در تیم پدیده به زوج ترابی و قلی زاده در تیم سایپا گفت: به طور قطع نمی توان گفت که ما شباهت آنچنانی به مهدی ترابی و علی قلی زاده داریم اما سبک فوتبالمان باتوجه به آنکه من وینگر راست هستم و امین وینگر چپ به کار این دو بازیکن جوان و موفق فوتبال نزدیک است. البته این بسته به کار تمرینی شما دارد و وقتی آنجا بتوانید خوب کار کنید طبیعتا این اتفاق در مسابقات هم رخ می دهد و خدا را شکر می کنیم که عملکرد ما با دو بازیکن ملی پوش ایران مقایسه می شود. البته ما هم دوست داریم که به پیراهن تیم ملی برسیم و تمام تلاشمان را برای رسیدن به آن می کنیم و با وجود دیر معرفی شدنمان به فوتبال پوشیدن پیراهن تیم ملی دیر نخواهد بود.

او درباره فعالیت تیم در لیگ هجدهم نیز گفت: اگر آن بازی را اول فصل شکست نمی خوردیم اکنون فکر می کنم یک تیم رکورددار در لیگ بودیم که تاکنون هیچ باختی در کارنامه خود به ثبت نرسانده است که همه تیم مدیون تفکرات فنی خوب آقایحیی است.

حالا بعد از هفته ها به دیگر تیم مشهور تهرانی(استقلال) رسیده ایم و قطعا این یک بازی سخت است آن هم با توجه شرایطی که استقلال دارد. اما پدیده هم برای خودش برنامه دارد و مطمئنا برای کسب 3 امتیاز آن بازی و توقف یک تیم دیگر همیشه صدرنشین و موفق فوتبال خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان