پاسخ تهیه‌کننده «دلدادگان» به حضور نیافتن پانته‌آ بهرام در این سریال

باشگاه خبرنگاران جوان: ایرج محمدی تهیه کننده سریال «دلدادگان» در ادامه حاشیه‌ها نسبت به حضور نیافتن پانته‌آ بهرام در این سریال واکنش نشان داد.

وی در متن بیانیه‌ای آورده است:

در ابتدا ابراز خوشحالی می‌کنم که سریال «دلدادگان» به همت تیم سازندگانش و صداوسیما پربیننده‌ترین سریال سال 97 شد. ضمناً من هم مانند خانم پانته‌آ بهرام از مخاطبان این مجموعه سپاسگزاری می‌کنم که سریال ما را پسندیدند و دنبال کردند؛ چرا که معتقدم بهترین داور همین مخاطبان هستند. در ادامه عرض کنم که اولا از همه کسانی که از سر دلسوزی و همدلی با سازندگان سریال دلدادگان و یا سرکار خانم بهرام سخن گفتند و یا عکس‌العملی داشته‌اند، سپاسگزاری می‌کنم و امیدوارم همه این واکنش‌ها بدون حب و بغض و از سر دردمندی و انصاف بوده باشد. دوما از دو صنف تهیه‌کنندگان آیفیک و انجمن بازیگران سپاسگزاری می‌کنم که نسبت به این موضوع عکس‌العمل نشان دادند.

من معتقدم که گفتگو بین این دو صنف می‌تواند به نتایج خوبی به سود طرفین و از سوی دیگر برای آثار هنر تصویری منتهی شود. سوماً در این برهه از زمان که کشور عزیزمان مورد هجوم تحریم‌های وحشیانه از سوی دشمنان این سرزمین پرهنر قرار گرفته، علی‌رغم تلاش اینجانب و کارگردان و نویسنده و سایر عوامل متاسفانه ایشان مقابل دوربین برای قسمت آخر حاضر نشدند. در صورتی که در شرایط یکسان با سایر بازیگران و عوامل این مجموعه قرار داشته‌اند، ولی واکنش متفاوتی نشان دادند.

جا دارد که یک اختلاف خانوادگی را که ابتدا هم از طرف خانم بهرام در فضای مجازی منتشر شد، به محضر کمیته‌ای مشترک از 2 صنف ببریم. اینجانب و تیم «دلدادگان» حرفمان را می‌زنیم و بانوی هنرمند خانم بهرام هم حرفشان را می‌زنند. باور دارم که 2 صنف تهیه‌کنندگان آیفیک و انجمن بازیگران به آن درجه از هوشمندی و بلوغ رسیده‌اند که این ماجرا را حل و فصل کنند و بیانیه وفاق ملی هنرمندان را در این برهه از زمان به مردم و مخاطبان هنر دوست اعلام کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان