ماهان شبکه ایرانیان

نتایج اولیه انتخابات میان دوره ای آمریکا:

حزب دموکرات‌ اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا را در دست گرفت

آرای شمارش شده انتخابات میان دوره‌ای آمریکا تا این لحظه، از پیروزی دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان حکایت دارد.

 حزب دموکرات‌ اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا را در دست گرفتندبه گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، آرای شمارش شده انتخابات میان دوره‌ای آمریکا تا این لحظه، از پیروزی دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان حکایت دارد.

نتایج اولیه انتخابات میان دوره‌ای آمریکا نشان می‌دهد حزب دموکرات موفق شد با کسب اکثریت کرسی‌های مجلس نمایندگان، اکثریت این نهاد قانونگذار را در دست بگیرد.

این در حالی است که جمهوری خواهان تنها توانستند اکثریت خود در مجلس سنا حفظ کنند.

مجلس نمایندگان آمریکا 435 عضو دارد که تا پیش از انتخابات امروز، جمهوریخواهان با 235 کرسی، اکثریت را در دست خود داشتند. هر حزب برای کنترل مجلس باید حداقل 218 کرسی داشته باشد و دموکرات‌ها باید برای به دست آوردن اکثریت، دستکم 23 کرسی جمهوریخواهان را می‌گرفتند.

رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند دموکرات‌ها اکثریت در مجلس نمایندگان را از آن خود کردند.

ساعتی بعد از اعلام نتایج اولیه ترامپ رئیس جمهور آمریکا در تماس با نانسی پلوسی از رهبران حزب دموکرات ضمن تبریک موفقیت حزب وی، خواستار همکاری دو حزب برای حل مشکلات آمریکا شد.

نانسی پلوسی، رهبر دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان به احتمال زیاد با پیروزی اکثریت نامزد‌های این حزب در انتخابات مجلس نمایندگان بار دیگر پس از هشت سال به عنوان رئیس مجلس نمایندگان انتخاب خواهد شد. وی پیش از این از سال 2007 تا 2011 رئیس مجلس نمایندگان بود.
 
براساس جدیدترین اخبار از نتایج انتخابات مجلس نمایندگان، دموکرات‌ها با 215 کرسی همچنان به پیشتازی ادامه می‌دهند.
 
در حال تکمیل ...
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان