ماهان شبکه ایرانیان

رونمایی هواوی از میت‌بوک لمسی ۱۳ اینچی با پردازنده نسل هشتم اینتل

هواوی از یک لپ تاپ لمسی سبک و ظریف رونمایی کرده که از پردازنده قدرتمند اینتل، پردازشگر گرافیکی انویدیا و حسگر اثر انگشت برخوردار است.

رونمایی هواوی از میت‌بوک لمسی 13 اینچی با پردازنده نسل هشتم اینتل

هواوی از یک لپ تاپ لمسی سبک و ظریف رونمایی کرده که از پردازنده قدرتمند اینتل، پردازشگر گرافیکی انویدیا و حسگر اثر انگشت برخوردار است.

میت بوک 13 اینچی همانطور که از نام آن برمی آید از نمایشگری 13.3 اینچی با نسبت تصویر 3:2 و رزولوشن 2160 در 1440 پیکسل بهره می برد که 88 درصد از پنل جلو را به خود اختصاص داده و قابلیت شناسایی فرمان های لمسی را دارد. این صفحه نمایش با زاویه دید 178 درجه ای و روشنایی 300 نیتی از گاموت رنگی 100 درصدی sRGB  پشتیبانی کرده و حاشیه های کناری آن تنها 4.4 میلی متر عرض دارند.

پیکربندی های در نظر گرفته شده برای میت بوک 13 اینچی شامل پردازنده نسل هشتم اینتل Core i5-8265U در کنار کارت گرافیک 2 گیگابایتی انویدیا جی فورس MX150 و یا پردازنده نسل هشتم Core i7-8565U در کنار پردازشگر گرافیکی UHD Graphics 620 است. به گفته هواوی این پردازنده ها نسبت به نسل قبل 40 درصد کارایی بالاتری را به ارمغان می آورند. این دستگاه از نظر حافظه نیز به 8 گیگابایت رم LPDDR3 و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.میت بوک 13 اینچی

وظیفه نقل و انتقال داده بر عهده دو پورت USB C، بلوتوث 5، وای فای دو بانده و فناوری هواوی شَیر 3.0 بر پایه چیپ های nfc قرار دارد. این فناوری قابلیت انتقال هزار تصویر در کمتر از 2 دقیقه و یک ویدیو یک گیگابایتی در 34 ثانیه را دارد. باتری 42 وات ساعتی امکان مشاهده 10 ساعت ویدیوی مداوم را فراهم می کند.

از مشخصات دیگر باید به دو اسپیکر، فناوری دالبی اتموس و وبکم یک مگابایتی اشاره کرد که برخلاف میت بوک ایکس پرو زیر صفحه کلید نرفته و بالای نمایشگر قرار دارد. ضخامت میت بوک 13 اینچی از 14.9 میلی متر فراتر نرفته و تنها 1.28 کیلوگرم وزن دارد.

میت بوک 13 اینچی طی ماه آینده و در رنگ های نقره ای، خاکستری و صورتی از راه می رسد اما کمپانی چینی هنوز به قیمت آن اشاره نکرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان