حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اجرایی شدن ۸۰ درصدی قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: باتوجه به اجرایی شدن بیش از ۸۰ درصد قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران باید زمینه اجرای ۲۰ درصد باقی مانده نیز هرچه سریع‌ تر فراهم شود.

حجت الاسلام المسلمین سید محمد علی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: ایثارگران از اصلی‌ترین پایه‌ های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که از این رو طبق تاکیدات مقام معظم رهبری ضرورت دارد تا همواره فضای بنیاد شهید و امور ایثارگران غیر سیاسی و به دور از حواشی باشد همچنین مسئولان و کارکنان بنیاد در همه سطوح باید از مداخله سیاسی و جانبداری از جناح‌ های مختلف خودداری کرده و اجازه ندهند ارزش‌های ایثارگری فدای جانبداری اشخاص یا جناح‌ های سیاسی شود.

وی با بیان اینکه امسال نخستین سال اجرای قانون برنامه ششم توسعه است، افزود: قانون جامع خدمات‌ رسانی به ایثارگران با تصویب مجلس به‌صورت دائمی درآمده و با توجه به اجرایی شدن بیش از 80 درصد این قانون، باید زمینه اجرای 20 درصد باقی‌ مانده نیز هرچه سریع‌ تر فراهم شود.

حجت السلام و المسلمین شهیدی با اشاره به اینکه برنامه‌ های تحول زا در حوزه‌های مختلف بنیاد شهید باید با رویکرد اقتصاد مقاومتی در زمینه‌ های مختلف به خصوص در بخش خدمات بهداشت، درمان و اشتغال ایثارگران توسعه یابد، تصریح کرد: به دلیل شرایط سالمندی جامعه ایثارگری، باید مسیر خدمات‌ رسانی به ایثارگران با جدیت دنبال شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید باید در حوزه‌های اشتغال فرزندان ایثارگر و تسهیل خدمات‌ رسانی به آن‌ ها تلاش بیشتری کند و فرزندان حضانتی شهدا که به دلیل محرومیت‌های بسیاری که در زندگی تحمل کرده‌اند، باید در اولویت دریافت خدمات قرار گیرند.
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر