مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

با حمایت هواداران مقابل سیاه جامگاه پیروز می شویم

آبادان – مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در بازی فردا مقابل سیاه جامگان مشهد با حمایت همه جانبه و پرشور هوادارانمان حتما پیروز میدان خواهیم بود.

با حمایت هواداران مقابل سیاه جامگاه پیروز می شویم

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد خادمی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیم صنعت نفت و سیاه جامگان مشهد افزود: امسال حساس ترین و یکی از کلیدی ترین بازیهایمان را در مقابل سیاه جامگان داریم بازی ای که برای ما حائز اهمیت است و تمام فکر خود را بر روی این بازی متمرکز کرده ایم. 
وی اظهار کرد: ما پس از شروع سال جدید توانستیم تمرینات خوبی را داشته باشیم و نتایج خوب و در خور شان فوتبال آبادان را به دست آوریم، پس از بازی بسیار حساسمان در اصفهان که با امتیاز برگشتیم تمام حواس خود را روی این بازی گذاشتیم تا در دوئل شش امتیازی که با سیاه جامگان داریم بتوانیم موفق باشیم و در این راه به نتیجه برسیم. 
خادمی با بیان اینکه تنها مصدوم تیم صنعت نفت در  بازی فردا مقابل سیاه جامگان رضا نوروزی است، تصریح کرد: انشاءلله با حمایت خوب هوادارانمان صد در صد پیروز میدان هستیم، تماشاگران در بازی مقابل پرسپولیس به استادیوم آمدند و به طور واقعی سنگ تمام گذاشتند و از این بابت از همه آنان قدردانی می کنیم. 
مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: انتظار تیم از مردم فهیم و فوتبال دوستان آبادان نیز همین است که یار و حامی تیم باشند، برای نخستین بار در فوتبال دیدم که در شهرستانی فارغ از رنگهای آبی و قرمز تنها یک رنگ در استادیوم محل بازیها حاکم بود، به طور عمومی در شهرهایی که مصاف آبی و قرمز هست همیشه تیم میزبان شاید کمتر از این دو تیم تماشاگر داشته باشد اما در روز بازی با پرسپولیس تماشاگران فهیم و با شرف آبادانی تنها به رنگ زرد توجه داشتند و به تشویق تیم محبوبشان می پرداختند. 
خادمی در خصوص دلایل جذب بازیکن عراقی و عدم ثمر بخش بودن حضور او در تیم افزود: بالاخره بازیکن خارجی گرفتن همین است ما این بازیکن را به خاطر شرایط تیممان گرفتیم و متاسفانه زمانی هم برای آن نداریم که بتواند با سایر بازیکنان همراه شود اما در بازیهای اخیر امیدواریم بتواند به تیم کمک کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر