سرمربی تیم سیاه جامگان مشهد:

آماده جنگ و مبارزه با نفتی ها هستیم

آبادان – سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: تیم ما آماده بازی و جنگ و مبارزه با تیم صنعت نفت آبادان است.

آماده جنگ و مبارزه با نفتی ها هستیم

 به گزارش خبرنگار مهر، اکبر میثاقیان شامگاه پنج شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش با صنعت نفت آبادان افزود: بازی فردا بازی سختی برای ما و تیم صنعت نفت است. در واقع تیم صنعت نفت شرایط خیلی خوبی دارد، این تیم در دو سه هفته اخیر بازیهای خیلی خوبی را از خود نشان داد. 

وی اظهار کرد: این حق فوتبال آبادان و نفت است تا فوتبال در جاهایی که مردمانش فوتبال دوست هستند فوتبال در آنجاها جریان داشته باشد مثل آبادان، اهواز، مشهد و انزلی که تیمهایشان یادگاری از گذشته اند. 

میثاقیان تصریح کرد: تیم نفت تیم خیلی خوبی است. تیم ما نیز در این چند هفته اخیر بازیهای خوبی را به نمایش گذاشت و هر روز پیشرفت کردیم و حرکت تیممان رو به جلو بود و خدا رو شکر که تا حالا توانستیم شرایط خیلی خوبی را داشته باشیم. 

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: به نظرم فردا بازی خیلی خوبی خواهد شد، ما شانس بردن داریم. نفتی ها هم شانس بردن دارند ما اگر ببریم شانسمان بیشتر است. تیم نفت با شرایطی که دارد در لیگ ماندنی شده و درصد ماندگاریش بیشتر از ما است، مطمئنا بازی بسیار خوبی خواهد بود. 

میثاقیان افزود: تیم ما از لحاظ مهره بسیار کم تعداد است و یکی از مشکلات ما در مقایسه با دیگر تیمهایی که مهره های بیشتری و شرایط آرمانی تری دارند، اما خدا رو شکر تیممان آماده بازی و جنگ و مبارزه است. 

وی اظهار کرد: شرایط نفت نسبت به ما بهتر است، در شرایط فعلی لیگ یک امتیاز گرفتن در ته جدول خیلی سخت است. فشار و استرس بازیها بسیار زیاد است و بچه ها فشار زیادی را تحمل می کنند. آمده ایم تا در این بازی بجنگیم و واقعا بازی سختی خواهد بود و یکی از بازیهای سختی که در دوران مربیگری داشته و داریم این بازیست. 

میثاقیان تصریح کرد: ما محکوم به بردیم و باید از چهار بازی پیش رو سه بازیمان را ببریم، مصطفی احمدی را در بازی فردا مقابل صنعت نفت نداریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر