پاسخ گلزار درباره دستمزد میلیاردیش در تلویزیون

باشگاه خبرنگاران جوان: محمدرضا گلزار اولین بار با حضور در برنامه «شب شیشه ای» رضا رشیدپور به قاب تلویزیون آمد. پس از آن، امسال به برنامه احسان علیخانی آمد و در برنامه ماه عسل از اجرا و تولید یک برنامه مسابقه محور در تلویزیون خبر داد.

سرانجام اولین قسمت برنده باش، 25 مرداد ماه با اجرای محمدرضا گلزار به روی آنتن شبکه سه رفت. به همین بهانه و با حضور در پشت صحنه این برنامه، با محمدرضا گلزار گفتگو کردیم که در ادامه آن را می‌خوانید.

محمدرضا گلزار در پاسخ به خبرنگاران، درباره اولین همکاری خود با تلویزیون گفت: اتفاق بسیار خوب و لذت بخشی است؛ از طریق تلویزیون با طیف وسیع تری از مردم در ارتباط هستم و می‌توانم مهمان منازل مردم باشم.

وی در خصوص حاشیه‌هایی که نسبت به مجری شدن سلبریتی‌ها از طرف مردم و حتی مجریان مطرح می‌شود، بیان کرد: راستش را بگویم یک مقدار حق می‌دهم برخی به مجری شدن سلبریتی‌ها معترض باشند. من اگر رضا گلزار بودم و بازیگر نشده بودم؛ در ابتدا نسبت به اینکه بازیگری بخواهد مجری شود، گارد می‌گرفتم. به هر حال من تجربه اجرا نداشتم؛ اما در این مدت برای هرچه بهتر شدن اجرای خود تلاش کردم و به این تلاش ادامه می‌دهم.

این بازیگر با اشاره برخی انتقاد‌ها از برنامه تصریح کرد: به هر حال برنامه ما ایراد‌هایی داشته و دارد که در جهت بهترشدن آن قدم بر می‌داریم. همه نقد‌ها را اگر سازنده باشد و بدون غرض ورزی، با آغوش باز می‌پذیریم. اصلا انتقاد راه را برای پیشرفت و بهتر شدن هموار می‌کند. در همین مدت، می‌بینید که اجرای برنامه بهتر شده، حتی برخی نسبت به نوع طراحی سوالات و جایزه‌ها منتقد بودند که آن را هم تغییر دادیم.

گلزار با تاکید بر اینکه با فروتنی مقابل نقد‌ها و هجمه‌ها می‌ایستد، درباره برخی شایعات پیرامون دستمزد میلیاردی برای اجرای برنده باش گفت: به هر حال من بدون دستمزد به این برنامه نیامده ام؛ اما به این نوع نقد‌ها و حرف‌ها هم پاسخ نمی‌دهم. ما برای پاسخ دادن به این نوع سوالات و حرف‌ها به تلویزیون نیامده ایم؛ ما به تلویزیون آمده ایم که یک برنامه درخشان بسازیم. هنوز هم برای رسیدن به اهدافمان راه زیادی در پیش داریم.

بازیگر سریال «عاشقانه» افزود: طبیعی است که برنامه ما بدون اشکال نباشد؛ ما پذیرای انتقاد‌ها هستیم. اصلا همین نقد‌ها باعث شده که برنامه روز به روز بهتر شود. من به شخصه همه نقد‌ها را با دقت می‌خوانم و سعی می‌کنم آن‌هایی را که مربوط به خودم است، اصلاح کنم.

گلزار درباره اینکه به عنوان مجری برنامه چقدر مطالعه می‌کند، بیان کرد: من به عنوان مجری، مطالعه خود را دو چندان کرده ام؛ تا جایی که دیگر همه در طراحی سوال دخالت می‌کنیم. از این هفته هم کتاب‌هایی را مطابق با اهداف برنامه معرفی خواهیم کرد.

بازیگر فیلم سینمایی «سلام بمبئی» درباره بازی در سریال‌های تلویزیونی گفت: چرا که نه؛ حتما اگر پیشنهاد چشمگیری داشته باشم، در سریال‌های تلویزیونی هم ایفای نقش می‌کنم؛ اما در حال حاضر همه هدف من این است که «برنده باش» روز به روز بهتر شود.

گفتنی است؛ مسابقه تلویزیونی «برنده باش» به تهیه کنندگی هاشم رضایت و با اجرای محمدرضا گلزار، پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت 23:00 روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان