رئیس فیفا از فرودگاه به آزادی می رود

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال-فیفا امروز یکی از میهمانان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا است و برای دومین بار از زمان ریاستش در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حضور خواهد داشت.

به گزارش" ورزش سه" جیوانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال-فیفا امروز سرشناس ترین میهمان حاضر در ورزشگاه آزادی است. او برای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا امروز به تهران می آید . اینفانتینو یک بار دیگر نیز به تهران آمده بود و بازی دربی را از نزدیک دیده بود اما این بار او در شرایطی به استادیوم آزادی می رود که این ورزشگاه برای بازی فینال حسابی نو نوار شده است.


براساس اعلام برنامه های رئیس فدراسیون جهانی فوتبال-فیفا ، پرواز او ساعت 14 امروز در فرودگاه امام خمینی(ره) به زمین نشسته و او بعد از انجام کارهای ابتدایی به ورزشگاه آزادی می رود. گویا رئیس فیفا بعد از حضور در تهران در فرودگاه مهرآباد مورد استقبال قرار خواهد گرفت و بعد از انجام مراسم با حضورطرفداران فوتبال در فرودگاه، او مستقیم به ورزشگاه آزادی خواهد رفت.


البته هنوز جزئیات برنامه رئیس فیفا در حد فاصل حضورش در تهران و سپس رسیدن به ورزشگاه آزادی اعلام نشده اما با توجه به زمان فرود هواپیمای رئیس فیفا و سپس مراحلی که در فرودگاه سپری خواهد شد به نظر می رسید اینفانتینو وقت زیادی برای انجام کارهای دیگر نداشته باشد و احتمالا برنامه اصلی او بعد از خروج از فرودگاه رفتن به استادیوم است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر