ماهان شبکه ایرانیان

تب داغ فینال آسیا در روزنامه های سیاسی ایران(عکس)

تب داغ فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ در تهران باعث شد تا روزنامه های سیاسی معروف هم بخشی از جلد امروز خود را به اخبار و حواشی این بازی اختصاص دهند.

به گزارش "ورزش سه"، امروز بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 میان پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن در ورزشگاه آزادی برگزار می شود تا تکلیف صاحب معتبرترین جام باشگاهی قاره کهن در این فصل مشخص شود. جدالی که برای اولین بار در دور جدید رقابت ها به میزبانی تهران برگزار می شود تا حساسیت ها پیرامون آن به اوج خود برسد.


سوای از روزنامه های ورزشی و تخصصی که تمام آنها جلدهای حماسی برای تحریک پرسپولیس در ثبت کامبک دوباره داشتند روزنامه های سیاسی معتبر ایران نیز با اشاره به این بازی مهم هر یک با تیترهای جالب توجه گوشه ای از جلد خود را در معدود دفعات طول سال به برگزاری جدال نماینده های ایران و ژاپن اختصاص دادند تا حساسیت های این بازی به رخ کشیده شود. از همین رو به تعدادی از این روزنامه ها نگاهی انداختیم.

 

روزنامه جام جم با انتشار این تیتر که "پرسپولیس قهرمان میشه...» به همان شعار همیشگی طرفداران این تیم محبوب پایتخت اکتفا کرد.

 

 

 

فرهیختگان در صفحه ورزشی خود جلدی جدا برای فینال آسیا بست و تیتر زد:«برد-برد». این روزنامه مدعی شد شاگردان برانکو در این جدال بازنده نخواهند بود.

 

 

 

آرمان امروز با اشاره به هیجان در آزادی مدعی شد طرفداران پرسپولیس در کنار استرس ناشی از قهرمانی آسیا بزرگ ترین هیجان تاریخ باشگاه را تجربه خواهند کرد.

 

 

 

روزنامه توسعه ایرانی با انتشار تصویری از سکوهای سرخ آزادی مدعی شد پرسپولیس تیمی است برای نیمه های دوم تا کامبک های این تیم آنها را به رویای بزرگ شان برساند.

 

 

 

رویداد امروز مدعی شد پرسپولیسی ها در اندیشه تاریخ سازی در تاریخ فوتبال باشگاهی ایران و آسیا با طرفداران پرشمار خود هستند.

 

 

 

روزنامه زمان تیتر زد:« فوتبال ایران در انتظار حماسه بزرگ پرسپولیس». نویسنده این روزنامه گزارش کاملی از حواشی بازی امشب نیز روی جلد برده است.

 

 

 

امتیاز سعی کرد تا هر دو روی سکه فینال را روی جلد خود بیاورد به همین خاطر تیتر دو پهلوی «جشن سرخ یا اشک سرخ؟» را روی جلد خود آورده است.

 

 

 

شهروند طبق معمول یکی از کامل ترین جلدهای ورزشی را در میان روزنامه های سیاسی داشت و با اشاره به زمان آغاز فینال به بازسازی معجزه آسای ورزشگاه آزادی برای فینال هم پرداخت.

 

 

 

روزنامه هفت صبح تصویری از کاپیتان سرخ ها را روی جلد برد و نوشت:« تب تند شنبه شب».

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان