ماهان شبکه ایرانیان

شوت محکم زنیدپور مانع شکست مادورا نشد

گل زیبای هافبک ایرانی در لیگ اندونزی

هافبک ایرانی حاضر در لیگ فوتبال اندونزی با وجود گلزنی در این هفته نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

به گزارش" ورزش سه" میلادزنیدپور هافبک تکنیکی و چپ پای فوتبال ایران بعد از یک فصل حضور در لیگ برتر با تیم گسترش فولاد در این فصل به تیم  مادورا یونایتد از لیگ حرفه ای فوتبال اندونزی پیوست.


او شب گذشته و در بازی هفته سی ام رقابت های لیگ فوتبال اندونزی در ترکیب تیمش مادورا یونایتد به مصاف تیم بهایانگ کارا رفت. در این بازی مادورا که میزبان بود در ابتدا در دقیقه 18 دروازه اش توسط حریف باز شد و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. اما در نیمه دوم و در دقیقه 62 بازی این میلاد زنیدپور بود که با یک گل زیبا بازی را به تساوی کشاند. میلاد اصولا از آن بازیکنان چپ پایی است که گل های زیبا کم نزده است و در این بازی هم یکی از گل های خوبش را زد.


او از سمت راست زمین به وسط آمد و از پشت هجده قدم یک شوت محکم و موج دار را با پای چپ به سوی دروازه حریف شلیک کرد. شوت میلاد آنقدر محکم و کات دار بود که دروازه بان نتوانست آن را بگیرد و بعد از برخورد به دستانش تبدیل به گل شد.
مادورا البته 6 دقیقه بعد یک گل دیگر خورد و در نهایت بازی را باخت.این اولین گل این فصل میلاد زنیدپور با لباس مادورا است که در نهمین بازی اش برای این تیم به ثمر رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان